Dokładnie jak mówisz . Rano włączę i działa , zgaszę silnik i już nie chodzi . Ten "miecz" to masz na myśli to co jest za panelem sterowania po stronie pasażera obok filtra kabinowego ? Dziś wymieniałem właśnie filtr i przy okazji poczyściłem styki , nic nie pomogło , nadal nie działa . A klimatronik mam taki jak jest w serii 7 , trzy poziome " kółka " i kilka przycisków. Zauważyłem jeszcze jeden objaw , którego wcześniej nie słyszałem . Mianowicie po włączeniu zapłonu słychać tak jakby się ciecz przelewała przez coś , słychać bulgotanie takie , nie wiem jak to nazwać ale to jest podobne do gotującej się wody w czajniku . Po paru sekundach jednak ustaje. Mam jutro jechać do " szpeca " ale boję się , żeby mnie po drodze na koszty nie naciągnął . I nie o to Panowie chodzi jak to się nazywa ( wszyscy wiemy o jaką klimatyzację chodzi ) tylko jak to naprawić ;) Nie , nawiew działa w całym zakresie obrotów wiatraczka . Buczenie i owszem słychać ale podejrzewam , że to nastawy nawiewów się ustawiają w pozycje robocze . A skoro Tobie chodzi na maximum to może masz włączone przewietrzanie kabiny i nadmuch na szybę przednią ? Gdzie jest opornica to nie wiem niestety . Powiedzcie jeszcze proszę , żeby wymienić wentylator nawiewu gdzie mam go szukać i jak się do niego dostać ? Bo wiem , że chyba nie jest to takie proste z tego co słyszałem ? Bo może to wentylator i szczotki tak jak pisał tu kolega ? Warto byłoby to chyba sprawdzić zanim wyda się kasę na jakieś grubsze rzeczy ? I dzięki za podpowiedzi :modlitwa: :cool2: