Skocz do zawartości

Fonik

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 N42B20 2002r
  • Lokalizacja
    Jasło

Osiągnięcia Fonik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak odłaczysz valvetronic chodzi w trybie awaryjnym na samej przepustnicy. A tak bez inwazyjnie to sprawdz sobie cisnienie na kazdym garczku bo tez sie spotkałem z zawieszonym samoregulatorem zaworów.
  2. Pierw sprawdził bym napinacz. W tych rocznikach był montowany z dużą dziura olejowa i nie trzymał jak powinien nawet chyba jakaś akcja serwisowa była. Stojąc od przodu po lewej stronie klucz 27. A jeśli nie to, to trzeba zobaczyć co się pod pokrywa dzieje. Na sam start wałek mimosrodowy i szklanki bo też się spotkałem ze się zawiesiła.
  3. Tak chodzi mi o kompresję. Najlepiej rozebrać pokrywę sprawdzić przy valvetronicu w spoczynku i "złapać" go jak się wysunie. A wałek sprawdzisz rozbierać jego podstawę podstawę. Tylko jak masz niewielkie pojęcie o tym to nie polecam. Odkręcisz coś za dużo i nie ppskladasz tego za cholerę.
  4. Za 100 plus konik 10 :D promocja
  5. Ale osobiście stawiam na wytarty wałek ten u góry którym steruje vanos. Mógł się wytrzeć w pozycji gdy valvetronic jest w pozycji początkowej a gdy już wałek się przekręci. Konik łapie płaszczyznę otwiera zawor i jedzie. Nie wiem czy coś z tego zrozumiesz :wink:
  6. Ale osobiście stawiam na wytarty wałek ten u góry którym steruje vanos. Mógł się wytrzeć w pozycji gdy valvetronic jest w pozycji początkowej a gdy już wałek się przekręci. Konik łapie płaszczyznę otwiera zawor i jedzie. Nie wiem czy coś z tego zrozumiesz :wink:
  7. Sprawdź ciśnienie jeśli na którymś gubi to może być wytarty wałek mimosrodowy ew szklanka się wiesza. A że bierze olej to uszczelniacze, pierścionki, uszczelka.
  8. Przejechałem w sumie ok 500 km odwiedziłem 3 sprzedających u których była "nowka" nie wytarty idealny. Jeden prawie dostałby po twarzy bo próbował wrzery pędzelkiem zniwelować. Ale udało się :-D bunia złożona chodzi jak zegarek. Wymieniłem chyba wszystkie podejrzane rzeczy i powiem Wam ze N42B20 NIE klekocze. Wiec jeśli ktoś miałby problem śmiało pisać. Jeśli będę mógl pomogę. Posiadam blokady i resztę sprzętu. ;-)
  9. zwracam honor WAŁEK MIMOSRODOWY wytarty.
  10. Fonik

    316i Gdzie znajduje się odma

    Odme masz pod kolektorów ssącym po prawej stronie
  11. Jaki macie przebieg w tych wozach? Cały czas się powtarza ten sam problem od 130k w górę. W czwartek będę testował czy mu aby nie pomoże wgranie nowego softu bo roczniki 02 i 03 miały taki problem ze sterownik był zbyt sztywny. A tak dla zabawy spróbujcie wywalić adaptacje.
  12. W czwartek nowy soft w sterowniku postawie i zobaczymy jaka będzie różnica
  13. Nadal nikt żadnych propozycji, wskazówek nie ma?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.