Skocz do zawartości

Fonik

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 N42B20 2002r
  • Lokalizacja
    Jasło

Osiągnięcia Fonik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak odłaczysz valvetronic chodzi w trybie awaryjnym na samej przepustnicy. A tak bez inwazyjnie to sprawdz sobie cisnienie na kazdym garczku bo tez sie spotkałem z zawieszonym samoregulatorem zaworów.
  2. Pierw sprawdził bym napinacz. W tych rocznikach był montowany z dużą dziura olejowa i nie trzymał jak powinien nawet chyba jakaś akcja serwisowa była. Stojąc od przodu po lewej stronie klucz 27. A jeśli nie to, to trzeba zobaczyć co się pod pokrywa dzieje. Na sam start wałek mimosrodowy i szklanki bo też się spotkałem ze się zawiesiła.
  3. Tak chodzi mi o kompresję. Najlepiej rozebrać pokrywę sprawdzić przy valvetronicu w spoczynku i "złapać" go jak się wysunie. A wałek sprawdzisz rozbierać jego podstawę podstawę. Tylko jak masz niewielkie pojęcie o tym to nie polecam. Odkręcisz coś za dużo i nie ppskladasz tego za cholerę.
  4. Za 100 plus konik 10 :D promocja
  5. Ale osobiście stawiam na wytarty wałek ten u góry którym steruje vanos. Mógł się wytrzeć w pozycji gdy valvetronic jest w pozycji początkowej a gdy już wałek się przekręci. Konik łapie płaszczyznę otwiera zawor i jedzie. Nie wiem czy coś z tego zrozumiesz :wink:
  6. Ale osobiście stawiam na wytarty wałek ten u góry którym steruje vanos. Mógł się wytrzeć w pozycji gdy valvetronic jest w pozycji początkowej a gdy już wałek się przekręci. Konik łapie płaszczyznę otwiera zawor i jedzie. Nie wiem czy coś z tego zrozumiesz :wink:
  7. Sprawdź ciśnienie jeśli na którymś gubi to może być wytarty wałek mimosrodowy ew szklanka się wiesza. A że bierze olej to uszczelniacze, pierścionki, uszczelka.
  8. Przejechałem w sumie ok 500 km odwiedziłem 3 sprzedających u których była "nowka" nie wytarty idealny. Jeden prawie dostałby po twarzy bo próbował wrzery pędzelkiem zniwelować. Ale udało się :-D bunia złożona chodzi jak zegarek. Wymieniłem chyba wszystkie podejrzane rzeczy i powiem Wam ze N42B20 NIE klekocze. Wiec jeśli ktoś miałby problem śmiało pisać. Jeśli będę mógl pomogę. Posiadam blokady i resztę sprzętu. ;-)
  9. zwracam honor WAŁEK MIMOSRODOWY wytarty.
  10. Jaki kod silnika??
  11. Fonik

    316i Gdzie znajduje się odma

    Odme masz pod kolektorów ssącym po prawej stronie
  12. Sprawdziłes wtryski?
  13. Jaki macie przebieg w tych wozach? Cały czas się powtarza ten sam problem od 130k w górę. W czwartek będę testował czy mu aby nie pomoże wgranie nowego softu bo roczniki 02 i 03 miały taki problem ze sterownik był zbyt sztywny. A tak dla zabawy spróbujcie wywalić adaptacje.
  14. W czwartek nowy soft w sterowniku postawie i zobaczymy jaka będzie różnica
  15. Nadal nikt żadnych propozycji, wskazówek nie ma?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.