Skocz do zawartości

wilden

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2000
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia wilden

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. cześć, rozmontowałem wczoraj reflektor, bo chcialem go przeczyścić. po ponownym zamontowaniu nie świecą mi oba xenony przy włączeniu na 3 pozycję, działają natomiast przy włączeniu świateł drogowych. nie sprawdzałem jeszcze czy to po prostu światła drogowe czy coś się pomieszało z elektroniką i koniec końców nie działają mi światła długie, update zrobię wieczorem. może ktoś ma jakiś pomysł co mogłem zrobić nie tak? dodam, że coś latało w jednym reflektorze i urwał się jakiś mały plastik, nie mam pojęcia do czego służył, wrzucam zdjęcie jak to wygląda. wyleciała mi też taka niebieska osłonka z plastiku przy jednym z kabli. odłączenie i ponowne podłączenie aku nic nie dało. http://s1.fotowrzut.pl/9EDCFZUQ6H/1.jpg http://fotowrzut.pl/tmp/upload/OZLITRAP13/1.jpg co do pdc, to przy kupnie auta diagnosta po podpięciu do kompa stwierdził, że jeden czujnik ma awarię, a drugi nie do końa dobrze widzi. jeden rzeczywiście nie wydaje żadnych odgłosów jak się zbliży do niego ucho. zamówiłem zamiennik, który działa (słychać bardzo szybkie cykanie), natomiast pozostałe czujniki cykają z inną częstotliwością, tj. w serii po trzy cyknięcia. czy w związku z tym muszę wymienić pozostałe czujniki, czy jeśli pozostałe trzy cykają tak samo, to problem może być np. z głośnikiem?
  2. wilden

    Śląskie

    Ktoś może polecić miejsce, w którym naprawią mi tylne czujniki parkowania w e39? Po podpięciu do kompa wyszło że dwa mają jakiś problem.
  3. Póki co nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć, wczoraj i dzisiaj żadnego rzężenia nie słyszałem. Byłem w autoryzowanym warsztacie BOSCH, nie ASO, w pobliżu nic takiego nie było niestety. Auto było nie tylko podpinane pod komputer, ale dość dokładnie (porównując to stacji/warsztatów w których byłem z poprzednimi autami) sprawdzane na kanale. Sam fakt, że powłoka lakiernicza na całej powierzchni 15 letniego samochodu jest oryginalna, żaden element nie malowany, belka przednia z oryginalnymi naklejkami (podobnie te naklejki od ksenonów), świadczą o tym że auto jest bezwypadkowe. Jeśli coś tam będzie się działo, czego przy już niedługo pełnoletnim aucie chyba się uniknąć nie da, to będzie to wynikało ze zwykłej eksploatacji, a nie z kolizyjnej przeszłości samochodu. Jedyne co trzeba zrobić w samochodzie to nabicie klimy, sprawdzenie czujników (jeden ma awarie, drugi też coś nie do końca śmiga), no i mechanik mówił też że warto byłoby zakonserwować podwozie, ale to nic pilnego. Nie sądzę żeby mechanik się znał ze sprzedawcą, bo ten jak mu powiedziałem że chcę jechać na daną ulicę sprawdzić auto, to pokierował mnie do stacji diagnostycznej znajdującej się nieopodal, a nie do warsztatu na który chciałem jechać i na który koniec końców pojechaliśmy. No chyba że był tak przebiegły... ale no bez przesady. Sam mówił że chce żebym sprawdził dokładnie to auto i na koniec proponował żebyśmy pojechali jeszcze na jakąś stację. Wiadomo że ja będę idealizował to auto, a wy będziecie się starali mnie sprowadzić na ziemię, ale na tę chwilę wszystko jest w porządku. Może przy zakładaniu instalacji gazowej dowiem się czegoś więcej, a jak doprowadzę auto do porządku to postaram się wrzucić zdjęcia. A no i też znawcy mogliby ocenić przebieg, bo moim zdaniem (tak, wiem że te auta w pierwszych kilku latach często miały już 200 tysięcy) jest bardzo dobrze utrzymane i jeśli nie te 200k to niewiele więcej, chociaż nie mam za bardzo porównania, bo do tej pory oglądałem e46
  4. Jechałem na wybrany przez siebie, autoryzowany warsztat, auto kupione i proszę mi tu teraz nie mącić :D Będę je jeszcze sprawdzał pewnie przy okazji założenia gazu
  5. Po przyjeździe i w trakcie sprawdzania w serwisie nic nie było słychać, po powrocie do domu coś słyszałem ale byłem zbyt podjarany żeby się tym przejmować. Auto było dokładnie sprawdzane, podpięte do kompa i raczej wszystko jest okej, nie sądzę żeby było to coś poważnego, goście się raczej znali na rzeczy
  6. Taak, to moje pierwsze auto i nie będę ściemniał że jest inaczej :) Auto było sprawdzone w serwisie i panowie którzy je sprawdzali byli pod wrażeniem, więc decyzja była prosta
  7. Po paru miesiącach poszukiwań wreszcie udało się znaleźć dobry egzemplarz, auto jest w rewelacyjnym stanie, przebieg (192 tys) wygląda na oryginalny, bo wnętrze jest świetnie utrzymane, dzięki za pomoc
  8. http://allegro.pl/bmw-e39-520i-2000r-sprawdz-moze-tego-szukales-i5322928240.html Data for vehicle identification number: WBADM11000GP23510 Model description: 520I Market: Europa Type: DM11 E-Code: E39 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: M52/TU - 2,00l (110kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Titansilber Metallic (354) Upholstery: Stoff Flock/anthrazit (F6AT) Production date: 03.07.2000 Assembled in: Dingolfing Code Serienausstattung Standard Equipment S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S500A Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig. Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S555A Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control S665A Radio BMW Business RDS Radio BMW Business RDS S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S970A Business-Paket Business Package Code Information S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control Co sądzicie? Sprzedawca robi dobre wrażenie, zapewnia że samochód bezwypadkowy. Jedyny mankament to rzężenie po odpaleniu, ale twierdzi że to na pewno nic poważnego. Będę oglądał dziś to auto i sprawdzał dokładnie w serwisie, jakieś opinie?
  9. Wywarł na mnie naprawdę bardzo dobre wrażenie, a odkąd szukam auta dzwoniłem na paredziesiąt numerów. Mówił że to może zrobić za parę dni, nie sądzę żeby to była jakaś ściema i auto jest trupem. Pytanie pozostaje aktualne, chociaż zdaję sobie sprawę z tego że pewnie ciężko tak wróżyć z fusów... co może być nie tak?
  10. Jadę oglądać e39, sprzedawca twierdzi że auto jest w doskonałej kondycji, zapewnia o bezwypadkowości. Chciałem zapytać co może być przyczyną rzężenia przy odpaleniu silnika - sprzedawca twierdzi, że to drobnostka i kwestia łożyska albo paska, czy rzeczywiście?
  11. Też mi się to nie podoba, ale kwestia wizualna jest mniej ważna, chodzi mi bardziej o to czy wymiana była spowodowana jakąś kolizją i poduszkami z tej kiery, no ale tego to się pewnie nie dowiem, bo właściciel twierdzi że taką kupił. Tak swoją drogą ile ta kiera może mieć km? Skóra wygląda na bardzo dobrze utrzymaną i raczej bym uwierzył w deklarowany przebieg, ale tutaj widać że jednoręki bandyta jeździł :D
  12. Rozumiem, a które listwy masz na myśli? Bo ja nic nie widzę
  13. http://fotowrzut.pl/tmp/upload/OLWNXYSTCI/1.jpg Czy to możliwe żeby taka kiera była fabrycznie w tym aucie? I od razu drugie pytanie, czy ewentualna niezgodność powinna wykluczać auto? Co jeśli lakier na całej powierzchni jest oryginalny? Wg VINU S255A Sport-Lederlenkrad Airbag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.