Skocz do zawartości

GRAF78

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia GRAF78

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak ci sie 440i sprawuje sa jakies awarie? Wiesz moze czy w skład MPPSK wchodzi wpinany box czy wgrywaja program do orygilnego komputera?
  2. Bo sa BARDZO duże rożnice w prowadzeniu pomiedzy poszczegolnymi wersjami F3x Jezdzilem 318d, 430xd i 428ix cabrio Mpak19" i jak dwie pierwsze to toporne polonezy szczegolnie 430xd tak 428ix jezdzilo bajecznie mega frajda z jazdy!!! nie wiem czy to zasługa lekkiego przodu? zamiaszenia M czy kol 19" albo wszystkiego ale to dwa zupelnie inne auta. A Audi A4/A5/A6 3.0TDI Quattro wydaje sie pancerne ma dość cieżki i ogolnie sprawia wrazenie masywnego solindego auta ale za to w trasie bajka i mega pewne prowadzenie z Quattro na kazdej nawierzchni. Jak jestes spokojnym ojcem rodziny to bierz A4 3.0TDI tylko koniecznie 272KM bo te slabsze maja naped quattro ultra czyli haldex i S-tronic pada w nich.
  3. Olej 5W-50 minum 5W-40 jak chcesz jezdzic szybko w trasach
  4. Za każdym razem mierzyć obwód to banalnie proste wystarczy metr krawiecki albo dobrze sklejony z IKEA czy CASTORAMA. W przypadku BMW xdrive gdy ktoś chce mieć rożne rozmiary przód-tył MUSI KUPIC opony z homologacja BMW pewnie sa trochę droższe ale teraz oszczędności się mszczą w postaci remotnu skrzynki xdrive.
  5. Kolego powiedz to sztabowi inżynierów z BMW, że robią głupotę i wiesz lepiej :D Z fabryki wychodzi auto na ogumieniu mieszanym przy napędzie xDrive. Śmiać mi się chce z was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Widze ze forumowi janusze myslą że interes Bayerische Motoren Werke AG jest taki sam jak ich :duh: :duh: :duh: Powiem prosto BMW dyma użytkowników z kasy i oto w tym chodzi bo z tego pławia się w luksusach akcjonariusze oraz Prezesi. Dlatego zakłada sie rożne rozmiary opon, potem sprzedaje drożej sygnowane niby super opony a dalej sprzedaje skrzyneczki nowe xdriva za pośrednictwem ASO poklepując po plecach niekumatego sponsora właściciela pojazdu że tym razem bedzie już dobrze :mrgreen: ale nie bedzie bo zaraz rozrzadzik do wymiany bo zalecono olej long life wymieniac co 30tys km :mrgreen: a najlepiej nowy model kupić bo kurs akcji BMW A.G nowowanej na giełdzie we Franfurcie nie chce rosnać ps: ww. tyczy się każdego obecnego producenta pojazdów i nie zrozumcie mnie źle xdrive to bardzo fajny naped super sie tym jezdzi z 3.0 dieslem pod maska :8)
  6. zestaw jest z dupy o czym przekonuja wasze wpisy o awariach xdrive :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: szeroki tył pasuje tylko do M2 M3 M4 M5 bo tam jest nadwyżka mocy i RWD
  7. W jakim celu montujecie z przodu węższe opony??? moze mi to ktoś wytłumaczyć ?? BMW jest wyważone 50%-50% dwa naped xdrive zapewnia doskolana trakcje, trzy i najwazniejsze waski przod powoduje gorsze hamowanie i auto slabiej skreca (wieksza podsterowność). Jeśli chcecie robic z BMW Porsche 911 look to chybiony pomysł tamto auto jest inaczej wyważone 40% przod 60% tyl.
  8. z tego co czytalem i słyszalen 325i przed liftem (motor 2.5) zużywaja nadmierne ilości oleju
  9. 9-10 lat jeżdzenia to z 300kkm bedzie letko licząc, pesymistycznie zakładając rownie dobrze może być z 500kkm przelotu
  10. Ja tam wole manuala (szczegolnie dobrej firmy Audi, BMW, Honda biegi chodzą bajkowo) bo mozna strzelac ze sprzegła i lepiej sie panuje nad fura przy upalaniu, hamowaniu silnikiem szczegolnie podczas ostrej jazdy na sniegu a automat sie zepsuje jak bedziesz czesto lewa kladł na hamulec a prawa na gaz zeby auto ruszało naprawde szybko.
  11. Interesuje się jednym BMW 325i xdrive z Włoch, jeśli ma taką możliwość to wielka prosba o pomoc w rozkodowaniu nr VIN: WBAPK31070A508661 zgóry dziękuję a jeszcze pytanie sprowadzał z was ktoś auto z Włoch? to wyglada tak samo jak z DE, tablice wywozowe, dowód rejestracyjny, umowa i w drogę? Pozdrawiam Maciek
  12. najpier zapytaj człowieka jak jezdzi bo wielu jezdzi spokojnie i obeszło spokojnie 320i/320d w automacie a przyjdzie ci w 330d wymienić turbo wytryski i dwumasa to rachunek z serwisu też z ciebie miazge zrobi a własciciel 325i sie uśmiechnie :mrgreen: w tej same kasie diesel 3.0 bedzie mial pewnie realne 400tys nalatane, a benzyna 2.5 170-200tys
  13. kup 325i w dobrym stanie a bedziesz zadowolony, motor 2.5 spokojnie starczy by łamać przepisy i stracić prawko :cool2:
  14. Jak to jest z DTC (ESP) w E90 xdrive? czy po wylaczeniu przyciskiem znika ograniczanie mocy a zostaje korekta za posrednictwem ukladu hamulcowego roznicy prednosci koł - coś jak elektroniczna imitacja szpery? Tak mialem w Audi A4 quattro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.