Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.12.2023 w Odpowiedzi

  1. W całej tej dzisiejszej dyskusji zapominacie, że większość osób jeżdżącą obecnie elektrykami ma fotowoltaikę. Ja przy ładowaniu 2 aut nadal nie przekroczyłem limitu 3000kwh i obecnie płacę tę mityczne 0,38 zł Ale cała ta dyskusja jak i większość podobnych w polskim internecie pomija dla mnie najważniejsze kwestię w elektryku - przyjemność z jazdy tj. - elastyczność - maksymalny moment od zera - błoga cisza przy przyśpieszaniu I dla powyższych całkowicie zrezygnowałem z aut spalinowych i nawet gdyby koszty ładowania były sporo droższe od paliwa to do benzyny czy diesela nie wrócę.
    1 punkt
  2. https://www.money.pl/gospodarka/niemiecki-rzad-uderzyl-w-elektryki-nagla-decyzja-wicekanclerza-6974388752751488a.html A tak powstają baterię do waszych wspaniałych wehikułów przyszłość. Tak jak nie kupuje od zlodzieji bo wtedy nie kradną taka sama sytuacja jest z autami elektrycznymi. Świata nie zbawimy ale to jakie szkody w ubogich państwach spowodowała produkcja baterii do samochodów elektrycznych to głowa mała. Niby nasz świat jest cywilizowany a stara się udawać że tego nie ma a baterię są z hurtowni i dzieci nie cierpią.
    1 punkt
  3. jeśli faktycznie taki jest powód, to ja proponuję żeby - jak w Toyotę i Lexusie- dać pasek na tylną szybę z napisem : jestem eko , więc mam drogą 5er z tandetną jakością a w przypadku 7er : Mam gdzieś eko , więc mam 7er po to żeby kupujący miał większą świadomość
    1 punkt
  4. Front axle: Total toe-in 0° 14' ± 12’ Total toe-in adjustment* 0° 14' ± 4' Toe difference** single wheel between left/ right max. 12' Camber (difference between left/right max. 30') - 0° 20' ± 30’ Camber adjustment* - 0° 20' ± 25’ Toe difference angle (difference between left/right max. 30') -1° 26' Castor angle (difference between left/right max. 30') Front wheel offset 0° ± 15' Maximum steering angle ‐ Inner cornering wheel Ca. ° 40° 30' ‐ Outer cornering wheel Ca. ° 33° 48' Rear axle: Total toe-in 0° 18' ± 12' Total toe-in adjustment* 0° 18' ± 4' Camber (difference between left/right max. 30') -1° 30' ± 25' Camber adjustment* -1° 30' ± 5' Geometrical driving axis 0° ± 12' *Note: To minimise adjusting errors (measuring inaccuracies), use a narrower tolerance for adjusting toe/camber. **Note: Toe difference front axle = criterion for steering wheel inclination
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.