Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , borykam się z moim e90, mianowicie podczas zimy czyli  temperatury nie przekraczały 20 stopni na zewnątrz auto nie sprawiało problemów. Ostatnio po dłuższej trasie postanowiłem zrobić kickdown i auto jak by od 3 tys obrotów straciło werwę  i strasznie kopci na czarno do tego stopnia ze nic nie widać i cały tył jest pokryty w sadzy , dzieje się to tylko przy gazie w podłodze powyżej 3 tys obrotów , dziś rano były 3 stopnie i auto ani nie kopciło i jechało jak należy. DPF -OFF , EGR-0FF, turbiny po regeneracji nie puszczają żadnego oleju , wtrysku też żadnego nie słychać , korekty ok. Błędy które auto pokazuje to   00429A-kontrola ciśnienia doładowania, stopień niskiego ciśnienia , odchylenie sterowania- OBECNY ,Drugi to 00D96 -czujnik ciśnienia spalin przed turbosprężarką, zakres - Nieobecny. Dodam że po zgaszeniu i włączeniu silnika błędy znikają , dopóki nie da się gazu w podłogę i nie przekroczy się 100 km na godzinę na gazie w podłodze i oczywiście są wyższe temperatury zewnątrz. Od czego zacząć ? Miał ktoś podobną sytuacje? DZIEKUJĘ Z GÓRY ZA POMOC 

c7aa88d2-700c-4785-924a-fe01bb0d1d53.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaczynasz zawsze od podania danych o aucie, e90, to troszke za malo, domyslam sie ze 335d, wiec masz problem ze sterowaniem duzej turbiny. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sorry , dokładnie tak jak piszesz. Możesz opowiedzieć jak się za to zabrać? Konkretnie przewody podciśnienia są na moje oko już zmieniane, bardziej mi chodzi jak stwierdzić czy konkretny elektro zawór jest padnięty , jakieś dane jaką oporność powinien mieć? Test na podciśnienie? Czy może ktoś ma komputer który wywołuje procedurę sprawdzenia całego układu podczas jazdy... Z góry dzięki za patenty 🙂 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Bart17071997 napisał(a):

Sorry , dokładnie tak jak piszesz. Możesz opowiedzieć jak się za to zabrać? Konkretnie przewody podciśnienia są na moje oko już zmieniane, bardziej mi chodzi jak stwierdzić czy konkretny elektro zawór jest padnięty , jakieś dane jaką oporność powinien mieć? Test na podciśnienie? Czy może ktoś ma komputer który wywołuje procedurę sprawdzenia całego układu podczas jazdy... Z góry dzięki za patenty 🙂 

Samemu nie bardzo wiem jak się za to zabrać bo organoleptycznie wygląda wszystko ok, dodam ze gruszka turbo dużego reaguje normalnie przy przekręcaniu zapłonu czyli ustawia się , dodatkowo na postoju po dodaniu gazu węże ic miękkie coś ładuje ale to możesz sobie palcem go wcisnąć nawet jak małe turbo ładuje 🙂 Dodam że ktoś nie wiem po co turbiny regenerował ale nic to nie dało 🙂 Macie polecić fachowca w takich starszych autach już troszkę zaawansowanych na śląsku ?

Edytowane przez Bart17071997

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.