Skocz do zawartości

320i nie chce odpalać rano,zalewa sie!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Serdeczni koledzy prosze o pomoc.Zmieniłem kable WN(NGK),zmieniłem świece(NGK),wyczyściłem kopułke i nadal zle pali.Czasami odpali po 4-6 obrotach czasmi po 20 sek kręcenia,a czasami trzeba popchnąć i łapie prawie odrazu,bo kręcenie nie odpala i śmierdzi benzyną a świece mokre są.Leciutko kuleje co 2-3 sek na wolnych obrotach.Jak ciepły to pali też różnie ale zawsze od rozrusznika z tym że prawie zawsze od 5 do 15 sek trzeba go kręcić.Do tego dziwnie się zachowuje temperatura,żadko żeby trzymał w połowie,często dochodzi do maxa i lekko opada,po czym znów z dendencją pod maxa(to raczej w cyklu miejskim).Stan płynu chłodzącego jak należy.Prosze poradzcie coś,moze na komputer jakiś jechać?Moze w zach.pom.jest ktoś kto się zna na tym dobrze?
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano
Dodam jeszcze że jak już odpali to jezdzi i przyspiesza normalnie poza tymi wachaniami temperatury.Prosze pomóżcie! :cry2:
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano
Z tego co piszesz rozumiem że masz 2 problemy pierwszy to palenie a drugi to grzanie silnika. Ja ci proponuje najpierw się zając tym przegrzewającym silnikiem bo to może być niebezpieczne tym bardziej że to może być również przyczyną tych kłopotów z odpalaniem Wskazówka temperatury w moim aucie stoi idealnie na środku i tak musi być. Sprawdż najpierw termostat może się nie otwiera całkowicie ( nowy ok.65 zł) Następnie chłodnica może zakamieniona ( jeśli jeździłeś na wodzie) No i pompa wody. To podstawa .Najbardziej prawdopodobny termostat . Powodzenia
Opublikowano
Jak najlepiej sprawdzić termostat?Czasami jak silnik jest już ciepły,powietrze z ogrzewania leci ciepłe a nie gorące,po przegazowaniu lub jezdie na wyższych obrotach robi się natychmiast gorące.To też termostat?
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano
Serdeczni koledzy prosze o pomoc.Zmieniłem kable WN(NGK),zmieniłem świece(NGK),wyczyściłem kopułke i nadal zle pali.Czasami odpali po 4-6 obrotach czasmi po 20 sek kręcenia,a czasami trzeba popchnąć i łapie prawie odrazu,bo kręcenie nie odpala i śmierdzi benzyną a świece mokre są.Leciutko kuleje co 2-3 sek na wolnych obrotach.Jak ciepły to pali też różnie ale zawsze od rozrusznika z tym że prawie zawsze od 5 do 15 sek trzeba go kręcić.Do tego dziwnie się zachowuje temperatura,żadko żeby trzymał w połowie,często dochodzi do maxa i lekko opada,po czym znów z dendencją pod maxa(to raczej w cyklu miejskim).Stan płynu chłodzącego jak należy.Prosze poradzcie coś,moze na komputer jakiś jechać?Moze w zach.pom.jest ktoś kto się zna na tym dobrze?

 

problem o ktorym mowisz jest z merytorycznego punktu widzenia dosc skomplikowany, poniewaz na takie objawy moze składac sie wiele przyczyn. Po prostu trzeba tam zajżeć i wszsystko bedzie wiadomo, przegrzewnie o ktorym mowisz to temt czesto poruszany na tym forum a do tego najgorszy kat silników m20. Poszukaj na forum a znajdziesz odpowiedz na temat przegrzewania.

 

 

pozdrawiam

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
myślę ż esprawa leży z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego choć nie jestem tego do końca pewien

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano
Dzięki BARTKOWIM60 mój problem z odpalaniem został zażegnany,w jego warsztacie została wymieniona część która była niesprawna(o niej moze fachowo się wypowiedzieć sam mechanik Bartek).Dziś rano przy -4 st.C,bez problemu auto zapaliło i zapala jak powinno.Dzięki Bartek.Pozostaje kwestia kulejących lekko wolnych obrotów które przy następnej wizycie też mi Bartek usunie,mam nadzieje.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano

Witam

 

problemem w twoim m20 bylo słabe cisnienie paliwa na listwie wtryskowej spowodowane uszkodzeniem regulatora cisnienia paliwa. Czasmi ta usterka sie zdarza. Dodatkowo miales zle odpowetrzony uklad chlodzenia i o mały włos nie narobiłws sobie kłopotu. Dobrze ze byles zdecydowany i od razu przyjechałes...

 

pozdrawiam serdecznie

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Opublikowano
Dzięki wszystkim za rady a Bartkowi raz jeszcze za pomoc.Temat zamknięty.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.