Skocz do zawartości

320i nie chce odpalać rano,zalewa sie!


GT4

Rekomendowane odpowiedzi

Serdeczni koledzy prosze o pomoc.Zmieniłem kable WN(NGK),zmieniłem świece(NGK),wyczyściłem kopułke i nadal zle pali.Czasami odpali po 4-6 obrotach czasmi po 20 sek kręcenia,a czasami trzeba popchnąć i łapie prawie odrazu,bo kręcenie nie odpala i śmierdzi benzyną a świece mokre są.Leciutko kuleje co 2-3 sek na wolnych obrotach.Jak ciepły to pali też różnie ale zawsze od rozrusznika z tym że prawie zawsze od 5 do 15 sek trzeba go kręcić.Do tego dziwnie się zachowuje temperatura,żadko żeby trzymał w połowie,często dochodzi do maxa i lekko opada,po czym znów z dendencją pod maxa(to raczej w cyklu miejskim).Stan płynu chłodzącego jak należy.Prosze poradzcie coś,moze na komputer jakiś jechać?Moze w zach.pom.jest ktoś kto się zna na tym dobrze?
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz rozumiem że masz 2 problemy pierwszy to palenie a drugi to grzanie silnika. Ja ci proponuje najpierw się zając tym przegrzewającym silnikiem bo to może być niebezpieczne tym bardziej że to może być również przyczyną tych kłopotów z odpalaniem Wskazówka temperatury w moim aucie stoi idealnie na środku i tak musi być. Sprawdż najpierw termostat może się nie otwiera całkowicie ( nowy ok.65 zł) Następnie chłodnica może zakamieniona ( jeśli jeździłeś na wodzie) No i pompa wody. To podstawa .Najbardziej prawdopodobny termostat . Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najlepiej sprawdzić termostat?Czasami jak silnik jest już ciepły,powietrze z ogrzewania leci ciepłe a nie gorące,po przegazowaniu lub jezdie na wyższych obrotach robi się natychmiast gorące.To też termostat?
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdeczni koledzy prosze o pomoc.Zmieniłem kable WN(NGK),zmieniłem świece(NGK),wyczyściłem kopułke i nadal zle pali.Czasami odpali po 4-6 obrotach czasmi po 20 sek kręcenia,a czasami trzeba popchnąć i łapie prawie odrazu,bo kręcenie nie odpala i śmierdzi benzyną a świece mokre są.Leciutko kuleje co 2-3 sek na wolnych obrotach.Jak ciepły to pali też różnie ale zawsze od rozrusznika z tym że prawie zawsze od 5 do 15 sek trzeba go kręcić.Do tego dziwnie się zachowuje temperatura,żadko żeby trzymał w połowie,często dochodzi do maxa i lekko opada,po czym znów z dendencją pod maxa(to raczej w cyklu miejskim).Stan płynu chłodzącego jak należy.Prosze poradzcie coś,moze na komputer jakiś jechać?Moze w zach.pom.jest ktoś kto się zna na tym dobrze?

 

problem o ktorym mowisz jest z merytorycznego punktu widzenia dosc skomplikowany, poniewaz na takie objawy moze składac sie wiele przyczyn. Po prostu trzeba tam zajżeć i wszsystko bedzie wiadomo, przegrzewnie o ktorym mowisz to temt czesto poruszany na tym forum a do tego najgorszy kat silników m20. Poszukaj na forum a znajdziesz odpowiedz na temat przegrzewania.

 

 

pozdrawiam

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki BARTKOWIM60 mój problem z odpalaniem został zażegnany,w jego warsztacie została wymieniona część która była niesprawna(o niej moze fachowo się wypowiedzieć sam mechanik Bartek).Dziś rano przy -4 st.C,bez problemu auto zapaliło i zapala jak powinno.Dzięki Bartek.Pozostaje kwestia kulejących lekko wolnych obrotów które przy następnej wizycie też mi Bartek usunie,mam nadzieje.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

problemem w twoim m20 bylo słabe cisnienie paliwa na listwie wtryskowej spowodowane uszkodzeniem regulatora cisnienia paliwa. Czasmi ta usterka sie zdarza. Dodatkowo miales zle odpowetrzony uklad chlodzenia i o mały włos nie narobiłws sobie kłopotu. Dobrze ze byles zdecydowany i od razu przyjechałes...

 

pozdrawiam serdecznie

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.