Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od jakiegoś czasu borykam sie z dziwnymi plamami w różnych miejscach na lakierze z początku myślałem, że to tłuste plamy ponieważ auto długo stało przed zakupem i nie było picowane. Zabiegi z pastą typu tempo itp nic nie dały. Czy w takim razie wystarczy spolerować autko? małe plamki wyglądające na schodzący bezbarwny lakier zostały po niedokładnym myciu

 

 

http://images40.fotosik.pl/1190/ecf4e8a432e15fdem.jpg

http://images40.fotosik.pl/1190/becba76442eeff14m.jpg

http://images47.fotosik.pl/1199/4f88698e979989a8m.jpg

http://images35.fotosik.pl/1012/f5f97f8f0071b33cm.jpg

Opublikowano

te plamki wygladają tak jakbyś spłukał auto po umyciu zwykłą wodą (mocno zakamienioną) tz "zacieki"... ja jak myje w domu auto to musze odrazu wytrzeć irchą bo własnie takie plamki zostają... natomiast po wodzie demineralizowanej jest ok :)

mówisz polerka nie dała rady??

Opublikowano
Polerki nie było tylko próbowałem to usunąć pastami lekkościernymi ale nie widząc efektu nie tarłem bardziej i nie wiem co z tym fantem zrobić starsznie to wkurzające jest:( o ile słońca nie ma to jest w miare ok ale przy nasłonecznieniu wszystko widać takie tłuste plamy na pierwszy rzut oka w róznych częściach auta.
Opublikowano
Polerki nie było tylko próbowałem to usunąć pastami lekkościernymi ale nie widząc efektu nie tarłem bardziej i nie wiem co z tym fantem zrobić starsznie to wkurzające jest:( o ile słońca nie ma to jest w miare ok ale przy nasłonecznieniu wszystko widać takie tłuste plamy na pierwszy rzut oka w róznych częściach auta.

 

wyczuwalna jest struktura tej plamki pod palcami?? u mnie z regóły wsytarczy poprostu bardzo dobrze umyś auto i nawoskować i problem z głowy... ale niech wypowiedzą sie spece od car detalingu :cool2:

Opublikowano
powierzchnia jest gładka i nie wiem czy polerka tylko mnie ratuje?,o której słyszałem tyle dobrego co złego najważniejsze czy trafi się na kogoś kto ma o tym pojęcie i doświadczenie
Opublikowano
KOLEGO TYLKO POLERKA MECHANICZNA JA WIDZE NA TYCH ZDJECIACH DUZO RYSEK NAJLEPIEJ BYLO BY ZMATOWAC BLOYNIK PAPIEREM 2500 NA WODE I WYPOLEROWAC WTEDY TO ZNIKNIE
Opublikowano
KOLEGO TYLKO POLERKA MECHANICZNA JA WIDZE NA TYCH ZDJECIACH DUZO RYSEK NAJLEPIEJ BYLO BY ZMATOWAC BLOYNIK PAPIEREM 2500 NA WODE I WYPOLEROWAC WTEDY TO ZNIKNIE

 

 

wracając do domu wstąpiłem do lakiernika za polerkę całego auta powiedział 250 zł? nie zapytałem jak on to robi (farcela 3m) jak myślicie czy za te pieniądze da się to zrobić dobrze ?

Opublikowano

chyba normalna cena za polerkę

spróbuj po myciu użyć wosku w płynie (taki pojemnik jak płyn do szyb) oraz do tego ściereczka z mikrofibry, to nie będzie tych plamek z twardej wody :)

Opublikowano

Nie wierzę w usługę korekty lakieru za 250zł dlatego, że już kilka takich widziałem. Kompletna korekta to czas około 15-20 godzin pracy przy średniej wielkości aucie jakim jest E46 touring. Za około 15 zł/h nie chcialoby mi się nawet rozmawiać plus jeszcze koszt pasty, padów, maszyny, prądu, halogenów które masakrycznie pochłaniają prąd no i fizyczna gimastyka z polerką przy takim aucie przez 20 godzin i świadomosć, że jak przesadzę to zniszczę komuś lakier. A przecież nie pracuje się pro bono.

 

Za profesjonalną korektę detailingową lakieru cena normalna to od 700 zł w górę. Za 250 zł samochód zostanie "przelecony" szybciutko padem z pastą-zapychaczem typu T-cut pod kolor lakieru, tak, żeby nie było widać płytszych rys, które po klku deszczach, myciach ujrzą światlo dzienne. Dobra polerka składa się w przypadku auta które nigdy nie było poddawane renowacji z kilku etapów i kilku-kilkunastu kombinacji past w połączeniu z padami. Plus dodatkowo wcześniej trzeba porzadnie umyć samochód, usunąć kropki smoły, metaliczne opiłki, wyglinkować, raz jeszcze umyć, wysuszyć i okleić taśmą, żeby później nie doczyszczać samochodu po polerce przez następne 2-3 godziny z białego pyłu po paście polerskiej. Chyba, że ma się "świecić i błyszczeć" przez kilka dni...

Opublikowano
Nie wierzę w usługę korekty lakieru za 250zł dlatego, że już kilka takich widziałem. Kompletna korekta to czas około 15-20 godzin pracy przy średniej wielkości aucie jakim jest E46 touring. Za około 15 zł/h nie chcialoby mi się nawet rozmawiać plus jeszcze koszt pasty, padów, maszyny, prądu, halogenów które masakrycznie pochłaniają prąd no i fizyczna gimastyka z polerką przy takim aucie przez 20 godzin i świadomosć, że jak przesadzę to zniszczę komuś lakier. A przecież nie pracuje się pro bono.

 

Za profesjonalną korektę detailingową lakieru cena normalna to od 700 zł w górę. Za 250 zł samochód zostanie "przelecony" szybciutko padem z pastą-zapychaczem typu T-cut pod kolor lakieru, tak, żeby nie było widać płytszych rys, które po klku deszczach, myciach ujrzą światlo dzienne. Dobra polerka składa się w przypadku auta które nigdy nie było poddawane renowacji z kilku etapów i kilku-kilkunastu kombinacji past w połączeniu z padami. Plus dodatkowo wcześniej trzeba porzadnie umyć samochód, usunąć kropki smoły, metaliczne opiłki, wyglinkować, raz jeszcze umyć, wysuszyć i okleić taśmą, żeby później nie doczyszczać samochodu po polerce przez następne 2-3 godziny z białego pyłu po paście polerskiej. Chyba, że ma się "świecić i błyszczeć" przez kilka dni...

 

 

dziękuję kolego za fachową odpowiedź jednak chyba poczekam i jak fundusze pozwolą oddam auto do profesjonalnej firmy bo jeśli mam wydać 250 zł i po dwóch myciach ma wszytko wrócić to nie warto a chcę pojeździć trochę tym autem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.