Skocz do zawartości

318 m43 słaby na wolnych obrotach 500-1500obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam.

mam problem ze zdiagnozowaniem usterki w mojej e36.

jest to jednostka 1,8 m43.

problem polega na tym, że w momencie ruszania- gdy obroty zejdą poniżej 900-800 silnik ma problem z powrotem na obroty wyższe. zachowuje się jakby dochodziło do zalania- dusi się i dławi- gdy w tym momencie dodam gazu to nawet potrafi zgasnąć a kiedy puszczę pedał gazu- obroty wracają na właściwy poziom. Odnoszę wrażenie że lepiej jest na ciepłym silniku. pomóżcie bo już nie mam pojęcia co to może być :( dodam, że na diagnostyce komputerowej wyskoczył tylko błąd temperatury silnika. wymieniłem ten czujnik, lecz nie ma to w tym przypadku wpływu na poprawę pracy silnika. założyłem nowe świece, dolot sprawdzony szczelny.

pozdrawiam.

Edytowane przez michaltos
Opublikowano
dzięki za podpowiedź. niestety to nie to. właśnie wymieniłem czujnik i nie ma żadnej poprawy :( pomóżcie bo jestem zdesperowany i zaczynam szukać drugi silnik...
Opublikowano

Witam

 

Proszę poprawić tytuł tematu!:

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

Co do zagadnienia, to co pokazuje komputer podpięty w live data. Jakie wartości ma przepływka, lambdy itp?? Moim zdaniem jest to jakaś błahostka... Czujnik temperatury na pewno wymieniłeś ten, co trzeba?

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

mattiss moje e36 jest z 96r i czujnik temperatury jest podwójny 4-pinowy więc raczej nie mogłem się pomylić :wink: jeżeli chodzi o wartości odczytane z diagnostyki- człowiek który to robił twierdził, że wskazania są odpowiednie. Ale dla pewności podjadę w najbliższym czasie do innego eksperta, może jemu pokaże coś innego.

jednak pytanie nadal aktualne- może ktoś z Was spotkał się z podobnymi objawami?

Opublikowano
kolego ja mam tak samo.ale tylko na gazie. rano jak odpale i osiognie mi juz temperature i przeskoczy na gaz to z wolnych obrotow jak mu dam gazu do ruszenia to zadlawia sie..musze lekko gaz wciskac wtdejy ruszy bez zduszenia.. ale jak juz rozgrzany to nie ma tego problemu. bylem na kompie od gazu i wszystko ok. a mam nowa sekwencje..na benzynie nie mam tego..
Opublikowano
jeżeli twoja teza się potwierdzi, że świece nie są koloru "kawa z mlekiem" przez złą mieszanke- gdzie może być "błąd"?
Opublikowano

Może najpierw sprawdź te świece,żeby nie było za dużo gdybania

Ale jeśli okazało by się ,że do zły skład mieszanki ,to zacząłbym od filtra powietrza,szczelności dolotu i kolektora ssącego,następnie sprawdzenie,wyczyszczenie przepływki,sprawdzenie sondy,oraz wszystko co ma bezpośredni wpływ na te elementy.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

Panowie koledzy. Temat stary ale mam jedno pytanie, silnik stracił na wartości w moich oczach i trafił na złom. Jego miejsce zastąpił m52b20 z czego jestem w 100% zadowolony;)

jednak podczas rozbierania m43 zauważyłem że jedna stopa korbowodu była przykręcona odwrotnie. Czy to mogło mieć wpływ na drżenie silnika przy 3000obr/min i brak mocy w niskim przedziale obrotów??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.