Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a patrzyłeś na ten gumowy łącznik przy skrzyni?

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
a patrzyłeś na ten gumowy łącznik przy skrzyni?

 

no właśnie jeszcze nie bo nie byłem na kanale, i chciałem wiedzieć mniej więcej za co się najpierw zabrać , bo nie chce by samochód stał tydzień w warsztacie, a jest mi potrzebny...

a myślicie , że mogą to być też nie wyważone kołą? jutro jadę do wulkanizatora i wyważe je.

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
niewyważone koła czułbyś raczej bardziej przy hamowaniu z większych prędkości i ogólnie przy większych prędkościach chyba że masz pogięte felgi, ewentualnie jak masz za duży otwór na piaste w feldze to możesz mieć takie turbulencje, sprawdź ten łącznik bo jak się sypie to też może drgać

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.