Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich którzy odwiedzają mój post. mam problem którego nie mogę sam rozwiązać a mianowicie: posiadam bmw e46 318d 85KW 115KM z 2001roku po lifcie. Po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto jest chwilowo zamulone i nie chce przyspieszać po pewnym momencie się zrywa i przyspiesza do 2000tys obrotów później słabnie i po chwili znowu pełny ciąg i jeszcze występuje takie zjawisko przy około 3000tys. obrotów. Jest to uciążliwe gdyż po wciśnieciu pedału gazu do oporu to raz auto przyspiesza a raz słabnie może mi ktoś pomódż w tym temacie, być może ktoś z was miał podobny problem i sobie z nim poradził, po podpięciu do kompa niema żadnych błędów. zaglądałem do tych elektrozaworów egr i turbo i umnie przy nich niema żadnych filterków do oczyszczenia tylko są w tym miejscu jakieś zaślepki. egr wyczyszczony. już sam nie wiem co można więcej zrobić. za każdą cenną informację z góry dziękuje.
Opublikowano

zaślepki trzeba zdjąć żeby dostać się do filterków :duh:

 

zrób test przepływki, jak go zrobić znajdziesz na forum. Obstawiam że przepływomierz lub zaworek od sterowania zmienną geometrią turbiny nawala. Miałem obie rzeczy uszkodzone i objawy dość podobne.

szukam
Opublikowano
hej jeśli chodzi o te zaślepki to zdjołem je ale pod nimi nic niema tylko jakaś plastikowa rurka krutka, właśnie byłem zdziwiony wszyscy piszą o jakiś filterkach a w mojej wersji tego niema, niewiem może niech się wypowie jakaś osoba na ten tema co miała doczynienia z tym samym silnikiem co mój. 318d 85KW 115KM 2001r. lift. |Sprawdzałem pod kompem "inpa" i żadne niepokojące błedy niewyszły i niewiadomo czego sie czepić. Jeśli chodzi o przepływke to sprawdzałem ją jadąc poprzez dodanie gazu i powinna wskazówka od chwilowego spalania na 3,4biegu dochodzić do końca czyli 20l. umnie niby jest ok, ale może ktoś zna inny pomysł na sprawdzenie tego ustrojstwa. pozdrawiam wszystkich wdrożonych w temat:)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam koledzi dzieki za informacji, problem rozwiązany auto nabrało wigoru po regeneracji elektrozaworu turbiny okazalo sie że jest zapchana rurka jedna w elektrozaworze i po regeneracji auto zaczeło znowu ciągnac tak jak potrzeba. temat uważam za zamkniety.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.