Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio zdecydowałem się na usunięcie klapek z kolektora dolotowego. Ku mojemu zaskoczeniu klapki były w idealnym stanie.

Po lewej klapka z nagarem , po prawej oczyszczona :

http://img42.imageshack.us/img42/9158/p1070204xx.th.jpg

Operacja przebiegła dość sprawnie - wyczyszczony kolektor , EGR i czujnik ciśnienia doładowania.

Po całej operacji odczytałem błędy na komputerze i stwierdziłem błąd :

http://img710.imageshack.us/img710/92/error1im.th.jpg

Błąd jest identyczny zarówno przy podpiętym jak i odpiętym czujniku ciśnienia doładowania.

Pytanie zatem brzmi - czy mógł się urwać kabel ( jeden z trzech) ?? Jeśli tak to gdzie na komputerze ( na których pinach ) mam znaleźć drugi koniec przewodów - o ile idą wprost do komputera ?

Dodam że czujnik czyściłem dość ostrożnie - bez używania drucików czy wiertełek (opisanych przez kogoś na forum) jednak zastosowałem trochę (dużo razy) środka do mycia silników K2-AKRA. Nadmiar płynu usuwany był papierową chusteczką z wnętrza.

Słyszałem dziś że czujnik po wymianie (czy to nowy czy używka) "zmusza się" do współpracy ADAPTACJĄ ... w jaki sposób przeprowadzić taką adaptację ?? - chętnie bym to zrobił wręcz ZARAZ...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
tak jakby zwracie... czy gniazdo nie bylo mokre jak podpinles wtyk???? mialem tak samo z czujnikiem wzniosu iglicy i dopiero po osuszeniu blad sie sam wykasowal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.