Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem BMW 320d


arek9933

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio moje BMW 320d z 2005r, bez DPF ma trudności z odpalaniem gdy silnik jest już rozgrzany. Czasami załapie dopiero za drugim lub trzecim razem, chociaż nieraz odpali za pierwszym. Mam chyba do wymiany sterownik świec żarowych :?: Co może być przyczyną takiego zachowania auta? Na zimnym odpala zawsze za pierwszym razem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gdyby sterownik świec żarowych był zepsuty to byś miał problemy z odpaleniem na zimnym silniku. Pierwsze co to podpięcie kompa i sprawdzenie błędów i odczytów w live data, przyczyn może byc kilka np. układ wtryskowy lub któryś czujnik halla po nagrzaniu wariuje itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej gdy było jeszcze ciepło wszystko było ok. Po odpaleniu auto pracuje poprawnie. Tydzień temu byłem na przeglądzie i wszystko było ok., komp nie wykazał żadnych błędów poza niesprawną świecą na 1 cylindrze, która okazała się sprawną. Dlatego wspomniałem o sterowniku. Auto wtedy gdy nie odpala po naciśnięciu włącznika nie kręci. Natomiast gdy odpali to od razu. Chyba to nie wtryski... :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod kompa i sprawdź błędy oraz ciśnienie paliwa. Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko może być, ale jak będziesz miał odczyt błędów, to będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozrusznik w ogóle ci kręcił ? Aż dziwne ze to tylko na ciepłym występowało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie, a czy delikatny pisk tylko na rozgrzanym silniku przy odpalaniu może być winą rozrusznika?

Koło pasowe wymieniłem niedawno.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pasek, napinacz i rolka prowadząca też niedawno wymieniane.

Może to normalne bo słyszałem kilka innych 3l i 2l dieslów przy odpalaniu i też słychać było delikatny pisk.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek, napinacz i rolka prowadząca też niedawno wymieniane.

Może to normalne bo słyszałem kilka innych 3l i 2l dieslów przy odpalaniu i też słychać było delikatny pisk.

 

Gdy ja u siebie wymieniłem rolki i pasek to przez kilka dni nie było pisku. Później pisk znów się pojawił (jest ledwo słyszalny).

Myślę że pomóc może wymiana koła pasowego lub paska 6pk na oryginalny z ASO - podobno jest lepszy niż ten sam (Contitech) spoza serwisu BMW.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na kole pasowym zrobiłem może z 3 tys. km. Koło ORI zakładane w ASO. Na razie mnie to jakoś strasznie nie denerwuje. Ale przy najbliższej okazji ja będę w ASO to powiem im, żeby sprawdzili koło bo podobno 2 lata gwarancji jest.
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.