Skocz do zawartości

320d E46 1999 136KM Sterowanie TURBO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Napiszcie proszę co się stanie jak włączę w INPA sterowanie TURBO ??

Jak włączam sterowanie wentylatorem chłodnicy to się włącza pokręci się chwile i się wyłącza.

Jakie zatem zdanie będzie miało sterowanie TURBO.

Albo diagnostyka świec żarowych ??

Wchodząc w INPA na Silnik M47 DDE3.0 póżniej sterowanie i Sterowanie [F1].

Napiszcie czy te testy / sterowanie można odpalać bez jakiegokolwiek ryzyka ??

I czy ktoś już to testował.

Pozdrawiam

BMW e46 Touring TC Witamin
Opublikowano
ja to testowałem i nic się nie dzieje, przynajmniej u mnie, to samo jak włączę sterowanie EGR, a wentylator się włącza. W ogóle możemy w tym wątku opisywać wszystkie nieznane nam funkcję inpy. Co myślicie o takim pomyśle ? pewnie przyda się wielu osobom zaczynającym diagnostykę z inpą.
Opublikowano
jak wlaczysz sterowanie EGR to wlaczasz albo wylaczasz EGR i slychac to w pracy silnika. Jak ci to nie dziala to zerknij do EGR czy w ogole dziala.

 

jak w to wejśc w inpie??

Opublikowano
patrz tam gdzies przy silniku chyba jest opcja sterowanie czy jakos tak :D nie wiem czy tam jak sa wartosci anagolowe to dalej tez jest mozliwosc wlasnie sterowania wiatrakiem, turbo, EGR i tam jeszcze cos jest chyba.
szukam
Opublikowano

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem.

Ale chodzi o to że jak uruchamiam sterowanie EGR to wyłączam EGR bądź jeżeli EGR jest wyłączony to go włączam.

Do czego służy ten EGR??

Czy z TURBO jest podobnie na zasadzie włączania i wyłączania ??

Gdzie mogę sprawdzić błędy turbo, bowiem mam dziwny objaw że powyżej 2,5 trubo jakby przestaje działać i ok. 3 znowu się wkręca na obroty.

Może wiecie co jest powodem ??

Myślałem o zakupie preparatu do czyszczenia trubo podobno psikasz raz, jeżdzisz chwile psikasz drugi raz i tak do 3 razu i trubo ma być czyste ??

Nie wiem czy to prawda ??

BMW e46 Touring TC Witamin
Opublikowano

EGR to wpisz sobie w google to poczytasz zasade dzialania. Ogolnie to zawor recyrkulacji spalin czyli na nasze wpuszcza spaliny w silnik zeby je ponownie przepalic :)

tak dobrze zrozumiales jesli chodzi o EGR. Nie wiem czy turbina da sie tak sterowac bo ona dziala na zasadzie plynnej regulacji a nie on/off. Co do dziury w mocy to moze byc wiele przyczyn. Poszukaj o spadkach mocy w dieslu i zacznij diagnoze po kolei eliminujac podejrzane elementy.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.