Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

W czasie zmiany opon wyszło, ze nie mam w nich czujnika ciśnienia powietrza. Gumiarz twierdzi, ze powinny być. Czy ma racje? Jezeli to normalne, to jak realizowany jest pomiar? Mam w aucie (E90, 2006r, 320d) możliwość "resetu" ciśnienia z poziomu komputera - podobnie jak w służbowej E60 (2008r. 2.0d). Tyle ze - jesli dobrze kojarze - to tam są czujniki w oponach.

v40 -> s60 -> s40 -> s60 -> wrx -> e90 ->A6
Opublikowano

Nie ma, odpowiada za to czujnik obrotowy każdego z kół, czyli czujniki ABSU, jeśli któreś koło "będzie się wolniej toczyło" to wywali bład.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Do dzisiaj w amerykańskich wersjach czujniki ciśnienia montowane są w kołach (w wentylach). Było o tym - wystarczy poszukać, nie potrzeba zakładać nowego tematu z lenistwa...

:search:

Opublikowano
Do dzisiaj w amerykańskich wersjach czujniki ciśnienia montowane są w kołach (w wentylach). Było o tym - wystarczy poszukać, nie potrzeba zakładać nowego tematu z lenistwa...

:search:

 

Tak, bodaj od 2005r wszedł u nich taki przepis, który wymaga konkretnych ciśnień a nie tylko zaniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.