Skocz do zawartości

524 td znikający płyn chłodniczy


kowal4217

Rekomendowane odpowiedzi

nie bardzo wiem na co stawiac co padło w moim bmw kompresja jest, pali bez problemu,sile ma, nie taką jak kiedyś, ale ma...głośno klekocze podczas pracy i gubi płyn chłodniczy dosc znacznie{w ciągu tygodnia prawie pusto) a wycieków nie ma na zewnątrz noi kopci troche bardziej.Latem doleje się wody ale zimą kłopot...A odnośnie głośnej pracy wymieniłem 6 koncówek wtryskiwaczy ,pompę z elektr. na mechaniczną .ale nie mam pojęcia czy w tym modelu ustawia się kąt wtrysku jeśli tak to jak to się robi,i czy to może by przyczyną głośnej pracy.?

przewody gumowe sprawdziłem chłodnicę też ,a przy nagrzewnicy anomalią jest tylko to,że jakbym nie ustawił pokręteł od temperatury grzeje na full.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeżeli chodzi o głośna prace,to jak najbardziej ma wpływ złe ustawienie pompy (tym bardziej że zmieniłeś na mechaniczna i że bardziej kopci ) co do ustawienia, to nigdy tego nie robiłem ,więc nie pomogę .Możesz od razu zlecić ustawienie zaworów (lub zrobić to sam ,tu sprawa dość prosta),powinno sie to robić co 20000 km,natomiast co do wycieków ,to że ich nie widać nie oznacz że ich nie ma ,mogą pojawiać się jak już silnik osiągnie temp.roboczą spływać po ciepłym silników od razu od parowywując lub wydobywać sie w niewidocznym miejscu (cudów nie ma ),jak by wyciekał przy nagrzewnicy to by było czuć ,był by biały nalot przy kratkach nawiewu i parowały by szyby, wiec wyciek musisz zlokalizować...
iZzI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompę masz na bank źle ustawioną ale z tym to musisz do pompiarza jechać bo trzeba mieć odpowiedni ciśnieniomierz , płyn z chłodnicy może ci walić uszczelką lub pęknieciem w głowicy na tłok i do wydechu (radziłbym tam zajżeć)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za info , chciałbym dodac ,że odnośnie płynu , to po zalaniu i odpowietrzeniu układu zaczeły parowac mocno szyby i czuc zapach płynu a płyn znika szcególnie przy dużych obrotach silnika .Cóż starzeje się Becia... czeka mnie kompleksowa naprawa w związku z tym cenne są Wasze porady bo fachowcem nie jestem , a muszę zrobic wszystko sam:wymiana silnika , skrzyni biegów (tym razem z automatu na manual) noi nagrzewnica , pracy przy tym ,że uuuuu ....ktoś inny by zrezygnował zbyt duży koszt , ale mam wszystkie części(tak mi się wydaje)mam gdzie...noi warto bo auto jest ok... Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
przy zmianie na manual niezapomij o zworce przy dźwigni biegów , opis jest na forum i sprawdź czy masz odpowiednią nagrzewnice bo różniły się wielkościami wyjść bo były 3 rodzaje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.