Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam

Mam E92 335XI ten model nie wychodził z zawieszeniem M-Pakiet ze wzgledu na napęd 4x4.

Chciałbym obniżyć auto zmieniając sprężyny na niższe.

Niestety z tego co mi wiadomo XI stoi dużo wyżej niż standard nie wspominając o m-pakiecie.

Znalazłem w necie sprężyny H&R ale obniżają o 20/15.

Chciałbym założyć m-pakietowe od 335i/d albo Weitec 40/25

Doczytałem że różnica jest tylko w dopuszczalnym nacisku na przednią oś.

Wg katalogu WEITEC http://www.weitec.de/uk/downloads/weitec_catalog_springs_2010.pdf

różnice są nie tylko w obniżeniu ale w dopuszczalnym nacisku na oś przednią i oś tylnią.

Dziwnę ze w przypadku E90 w katalogu są te same wartośći nacisku na osie w przypadku np 330d i 330xd

a w przypadku E92 XI w ogóle nie ma :(

 

Czy to ich błąd czy mogę smiało zakładać sprężyny m-pakiet 335i albo inne dedykowane do 335i i nie sugerować się tym że mam napęd 4x4.

Crejzus :)
Opublikowano

na formu e90.post jest jeszcze info

x-drive models have a different suspension (steel vs aluminum too). There is also no sports suspension on x-drive models.

 

POMOCY idzie coś z tym zrobić?

Crejzus :)
Opublikowano

Sorki za off topic, ale czy moglbys napisac czemu chcesz zmienic na sportowe?

 

Wlasnie zamowilem 335i z Mpakietem i zrezygnowalem z zawieszenia sportowego. Nie ukrywam ze chcialbym je miec, ale nie wiem czy to dobry pomysl na nasze drogi. Mam wprawdzie czas jeszcze jakies 2 miesiace na zmiane konfiguracji zanim auto trafi do produkcji i szukam opinii innych kierowcow.

Opublikowano

Dlatego że miałem w każdym BMW zawieszenie M-pakiet i byłem bardzo zadowolony.

I dla mnie wcale nie bylo za twarde na nasze drogi.

Poza tym planuję żeby auto miało w granicach 400PS przy tej mocy myślę że lepiej będzie się prowadzić jak środek ciężkości będzie niżej a jak się patrzy na przód w XI to przerwa między kołem a nadkolem jest taka że masakra...

Crejzus :)
Opublikowano

No jest jest ale KW za komplet gwintów bo tylko takie robią 1100€

Można założyć bilsteina B6 + sprężyny M-Pakiet 335i też będzie ok ale cena znowu wychodzi w okolicy 1000€

ehhh.

Na normalnym zawieszeniu XI brakuje tylko z przodu pługu i może po polach odgarniać snieg.:P

Crejzus :)
Opublikowano

Siedząć na e90post.com sprawdzając wszystkich renomowanych producentów jedyne co szło dostać to H&R które obniża 335xi przód o 20 a tył o 10mm

Jak dla mnie to za mało.

Zamówiłem komplet Eibacha dedykowany do 330d E90 który ma obnizyć -35 i -25lub 335i o -20mm przód w stosunku do normalnych wersji (335xi stoi dużo wyżej niż 335i) więc dla mnie różnica powinna być w granicy -55przód - 25tył...

Zobaczymy co z tego wyjdzie sprawdzłem tak aby po masach aut oraz maksymalnych naciskach na oś było ok .

Powinno być podobnie jak przy 335i M-pakiet może ciutkę niżej

Crejzus :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.