Skocz do zawartości

Nie odpala auto , za duze napiecie na cewce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , kilka dni temu kupilem bmw e30 1.8 silnik m20 , moj problem polega na tym ze odpaliłem auto dzisiaj z rana , zrobilem rundke po miescie i postanowilem sprawdzic jak chodzi , silnik byl juz rozgrzany , i zrobilem 1,2,3 do odcinki i jak doszedl na 3 biegu do odcinki nagle zgasł i juz nie chce odpalic . Zcholowalem auto do domu , przyszedl do mnie taki jeden znajomy mechanik i stwerdzil ze brak iskry na swiecach , prad dochodzi do cewki a ona dalej nie przekazuje pradu , sama cewka jest sprawna bo zalozylismy ja do innego auta i działa bez problemowa , okazalo sie ze na wyjsciu na cewce nr 1 jest 12volt a na wyjsciu nr 15 , 24 Volt , i teraz tu pies pogrzebany , dlaczego sie tak dzieje , ?? i tez zauwazylem ze czujnik połozenia wału nie jest przypiety , chodzi o ten 2 koniec wtyczki , nie mozemy dojsc gdzie go sie wpina ... czy moze ktos mi pomoc w tej sprawie albo jakis schemat ? slyszalem tez ze jak ten czujnik jest odpiety to silnik jest juz szmelc ale dzisiaj jezdzilem to ladnie sie zbieral , nie kopcil nic itd . pozdrawiam . moj nr gg 2029221
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, po pierwsze nie ma takiego cuda jak m20b18!!! Chodzi chyba Tobie o m10 lub m20. Masz 4 czy 6 garków?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz M10b18 i niezły burdel elektryczny pod maską, a ten gaz to widzę jakiś używany wsadziłeś wiec hmmm sam prosisz się o kłopoty. Ta czarna kostka to jakiś modół zapłonowy. a czujnika położenia wału nie ma w tym silniku. Ta coś na dwie wsówki nie mam pojęcia co to jest, muszę trochę pogmreać to tu to tam i jak się coś dowiem to dam znać.
Opublikowano
Jeden koniec tego przewodu jest podpięty do modułu zapłonowego czyli tak jak na zdjęciu ,drugi natomiast do aparatu zapłonowego .Obejrzyj dokładnie aparat znajdziesz w nim miejsce żeby wpiąc tą wtyczkę.
Opublikowano
sprawdzalem ale przeciez tam na koncu sa dwie wsuwki żeńskie a na aparacie jest tylko jedna męska... a pozatym dowiedzialem sie ze ta na aparacie jest do dodatkowej masy jakby gdzies zagineła ta orginalna. ?
Opublikowano
sprawa juz rozwiazana ta wtyczka szla do czujnika co zczytywał połozenie z wału , 2 czesc czujnika wpadła do srodka i ja zmieliło . Czujnik wymieniony , wszystko gra :) dzienki za sugestie innych :)
Opublikowano
sprawa juz rozwiazana ta wtyczka szla do czujnika co zczytywał połozenie z wału
jeśli możesz zrób fotkę tego czujnika i wklej na forum może komuś się takie info przyda bo to w m10 rzadko spotykany czujnik .
2 czesc czujnika wpadła do srodka i ja zmieliło .
do środka czego ?
Opublikowano
dokladnie to ten czujnik jest tuz kolo rozrusznika i zeby go zalozyc trzeba lekko odchylic osłone skrzyni biegow od silnika , niestety fotki juz nie zrobie bo czujnik jest zamątowany a wpadl w koło zamachowe , tzn w to po czym chodzi rozrusznik..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.