Skocz do zawartości

320d Brak lub słabe ogrzewanie w kabinie.


noahpdz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj rano zauważyłem problem ogrzewania w kabinie. Zauważyłem też że ubywa mi płynu chłodzącego z chłodnicy.Gdzieś jest dziurka i ucieka. Powiedzcie koledzy czy przyczyną jest właśnie ten ubytek płynu?Dodam jeszcze że jak pogoniłem dzisiaj trochę tak ponad 140km/h to poleciało gorące powietrze. Co do temperatury silnika to utrzymuje się w pionie czyli 90 stopni jest. Ubytku płynu mi nie sygnalizuje komputer (tzn sygnalizuje ,świeci się kontrolka od układu chłodzenia ale to już tak ponad dwa lata.) Wyciek dopiero jest od jakiegoś miesiąca. Jeśli tak to może doradzicie co z tym zrobić czy da się tą chłodnicę jakoś naprawić jeśli jest mała dziura bo słyszałem że są jakieś uszczelniacze do chłodnic ale chyba raczej w zimę one nie zdają egzaminu. Edytowane przez noahpdz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez ucieka juz od miesiaca, musze dolewac jakies 0.5L tygodniowo. Temperatura silnika rowno na 90st. Ja mysle, ze u mnie strzelil zbiorniczek wyrownawczy (podobno urok Buni naszego typu) albo korek bo pojawil sie bialy nalot. Musze przy okazji poprosic mechanika, zeby obadal ale koniecznie pod obciazeniem bo wtedy wlasnie cisnienie wypycha plyn przez nieszczelnosci. Czesto jednak sa one tak zlokalizowane, ze nastepuje szybkie parowanie i trudno wykminic skad leci na zimnym silniku. Mam nadz. ze troche naprowadzilem.
Ja nie cham, czytam Chopina, Sienkiewicza gram!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro po dolaniu wody destylowanej ogrzewanie się pojawiło, to prawdopodobnie masz problem z zapowietrzonym układem, z powodu właśnie nieszczelności. tym bardziej , że jak piszesz ciągle masz zapaloną kontrolkę niskiego poziomu. A nieszczelności może być sporo, od uszkodzonej chłodnicy głównej, poprzez pęknięty zbiorniczek wyrównawczy, korek, węże i łączenia króćce których jest sporo, chłodniczka spalin, odpowietrzniki plastikowe też lubią przeciekać. Z wyciągnięciem chłodnicy głównej troszkę roboty jest, trzeba spuścić płyn, zdemontować osłony wlotu powietrza, potem osłonę wentylatora i odłączyć węże. uszkodzenia chłodnicy głównej zdarzają się rzadko, bo jest chroniona, zasłonięta przez IC i chłodnicę klimatyzacji, także raczej szukaj problemu w pozostałych miejscach.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.