Skocz do zawartości

Czy na problem kluczyka pozostaje tylko ASO?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Otóż najprawdopodobniej padł mi dziś kluczyk E36 97rok ( jeden z dwóch) z immo (rozbierałem siedzi jakaś kość Philipsa ) gdyż nie mogę odpalić nim samochodu - natomiast drugim -tak. Ten sprawny co mi został wygląda na "bardziej oryginalny" - tzn. jest z lampką, kolorowe logo. Ten który nie działa był skromniejszy. Co dziwne to auto ma również drugi immo (chyba) gdyż w kompletach kluczy są pastylki które również muszę aktywować - bez tej aktywacji nie działają obydwa klucze. Czy tak może być ? -czy sa one wpiete pod jeden moduł czy to sa dwa oddzielne immo?

 

Co ciekawe jak zgaszę samochód to do chwili aktywacji immo ( sygnał dzwiękowy) zapalic mogę również i tym "zepsutym" Czy tak może być ? -czy sa one wpiete pod jeden moduł czy to sa dwa oddzielne immo?

 

Itu moje pytanie :

1.czy koniecznie musze z tym iść do ASO żeby mi wgrali kod do tego klucza?

2. Czy mógł on zgubić tylko pamięć i wystarczy wgrać czy padła ta kostka i trzeba drugą?

3.Czy na podstawie tego klucza (ze swiatełkiem i logo) można zczytac kod czy trzeba iść do ASO i muszą ściągac MONACHIUM

4. Czy da rade firma zajmująca sie dorabianiem kluczy?

ILE TAKA PRZYJEMNOŚC MOŻE KOSZTOWAC? - przeczytałem całe forum ale jednoznaczne odpowiedzi nie znalazłem? Czy komuś udało się dorobiz taki klucz u "dorabiacza" i za ile?

 

Pozdrawiam Mariusz

Opublikowano
mój kolega ma audi i miał podobną sytuacje i musiał pojechać do aso a tam musieli zmienić kod w samochodzie niewiem jak jest w bmw
Opublikowano
niestyety, w zadnej ASO nie koduje sie, ani tez nie dorabia kluczy na miejscu, natomiast sprowadza sie gotowy klucz z niemiec pod numer Twojego nadwozia. taki klucz mozesz zamówić tylko ty i osobiscie w ASO(jako własciciel pojazdu), nikt inny - TAKA JEST PROCEDURA. w srodku klucza jest nadajnki EWS (fabrycznego immobilajzera), który pada. koszt nowego klucza w zaleznosci od wykonania to 150 za klucz serisowy az do 600 zł za klucz MASTER (główny).
Opublikowano

dokładnie tak jak wyżej napisał kolega!!!!!

mój koleś ma COMPACTA i zakładał kiedyś halogeny i nagle nie może odpalić auta!!!!!!!!!!!!! okazało sie ze immobilizer w kluczyku padł i musiał zawieźć auto na lawecie do ASO gdzie wcześniej podłączyli je do komputera aby sprawdzić przyczynę usterki za co zapłacił 250zł a następnie sprowadzili z niemiec zaprogramowany kluczyk do jego auta za co zapłacił 150zł i było po krzyku!!! jeśli ty masz jeden działający klucz to nie ma problemu!!! ale spróbuj pójść do zakładu który dorabia klucze może do BMW tez dorobią i zaprogramują!!!! ja kiedyś dorabiałem kluczyk do PUNTO bo też miałem immobilizer a oryginał lekko się zużył więc zrobiłem za 120 zł nowy i też go zaprogramowali....

 

jesli chodzi ci o to że tym zepsutym tez odpalisz zaraz po tym jak auto było wcześniej odpalone drugim sprawnym kluczem to chodzi tu o to że immobilizer aktywuje się po około 15 sekundach po wyłaczeniu silnika

więc jak odpalisz silnik sprawnym kluczem i wyłączysz silnik to wciągu 15sek odpalisz go nawet śróbokrętem ale po 15 sek już tylko sprawny klucz!!!!!!!!!

 

więc przejź się do zakładu i zapytaj czy mają klucze tzw surowce z chipem do BMW

Opublikowano
jednoznaczna odpowiedź jest taka: nikt ci nie zaprogramuje klucza z EWS'em do Twojego BMW, zaden punkt, który dorabia klucze też nie, chociaz dorobią ci identyczny i pasujący klucz, to chip EWS jest nie do zaprogramowania tak jak to mozliwe np. w przypadku FIATA, itp.
Opublikowano

Przy okazji pytanie troche "obok"

W e32 mam firmowy alarm i dwa klucze piloty.

Jeden z kluczy przestal dzialac, zrobil standardowo procedure aktywacji kluczy (na diodzie od alarmu) tyle ze nadal tylko jeden klucz dziala, a drugiego nie przyjmuje inicjalizacja.

Klucz jest sprawny (test przy lustrze) w kazdym razie wysyla cos tam.

Tylko alarm nie chce przyjac tego jednego klucza. Ktos sie spotkal z czyms takim? Pisalem juz do ASO raz, ale od miesiaca zero odpowiedzi :P

Opublikowano

Witam ponownie

Dopowiem jeszcze cos wkładałem ten "niedziałający" kluczyk a obok przykładałem ten dobry żeby zaskoczył immo i nic !!!

Oco tu chodzi?

Mariusz

Opublikowano
Każde BMW posiada immobilajzera? Czy jest to coś z dodatkowego wyposażenia. Można jakoś sprawdzić czy posiadam immobilajzera?
Opublikowano
przykładająć ten sprawny kluczyk dotknij nim masy i przyłóż jak najbliżej po włożeniu kluczyka do stacyjki ma on masę więc ten z boku też ją powinien mieć!!!!! powinno zadziałać choć nie wiem po co się bawisz ? jedź do ASO i zamów nowy!!!
Opublikowano

Witam!!!

Co do klucza to też mam problem pomimo tego że posiadam 2 sztuki do mojej E36. Jeden nie działa jest rozprogramowany dowiadywałem się w kilku punktach dorabiania kluczy czy da się coś takiego zdziałać w większości mówią nie ale wszystko zależy od teo czy taki majster posiada czysty kluczyk odpowiednik oraz od kodu klucza (większość nie ma tekiego sprzetu). Kumpel dorabiał podobny też z imobilajzerem do merca niby też nik tego nie chciał zrobić tylko serwis ale znalazł i dorobił ale też nie mało bo 100zł ale zawsze jakś alternatywa ja też tam pewnie się udam więc jak mi dorobią to też wam polecę.

Koszt dorobienia kluczka z imobilajzerem w Lublinie w Serwisie to min. 170zł za serwisowy primitywek trzeba czekać ok 2tyg. należy być właścicielem pojazdu jeżeli "współwaścicielem" jest bank to trzeba załatwiać kwitek u notariusza.

Pozdrawaiam!!

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.