Skocz do zawartości

323i niskie falujace obroty na biegu jalowym


losiekBMWE46323

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem swiezym posiadczem bmw E46 323i 2.5 benzyna. rok prod 1998. zaraz po kupnie zmienilem swiece oleje plyny itd. problemem jest to ze mam za niskie wolne obroty i faluja, diagnoza komputerowa wskazala tylko przeplywomiez ktory zmienilem poprawa jest ale nie wielka cewki sprawdzone nie wydaja sie byc zle bo kupilismy jedna nowa i przekladalismy z cylindra na cylinder , zmian zadnych nie bylo. Sprawdzilismy cisnienie na cylindrach i jest ok sprawdzilem dolot jest ok czyscilem przepustnice sprawdzilismy tez cisnienie w listwie wtryskow jest 4 at nie wie czy takie powinno byc.... co moze byc przyczyna prosze o pomoc bo to moje pierwsze BMW:( z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź odpowietrzenie skrzyni korbowej, tzw. odme, czasem jakiś wężyk, który lubi sparcieć lub się nadłamać łapie jakąś lewiznę. Ewentualnie może cała odma już jest zasyfiona i nie działa jak należy. Zobacz czy nie masz takich objawów jak wydawanie dżwięku jakby trąbki kiedy na włączonym silniku odkręcisz kurek wlewu oleju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za podpowiedz ten caly przewod sprawdzalem jest jak nowy nie powinno tam lewizny lapac za to zastanawia mnie ta odma moze to byc przyczyna ale nie wiem gdzie jej szukac:( dodam koledzy ze bardzo glosno slychac jak silnik zasysa powietrze nawet moj kolega ktory robi przy mechanice jest troche zdziwiony a caly dolot az do przepustnicy sprawdzilismy moze to krokowy choc nie wiem czy w tym silniku jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten dźwięk to jest to:
w sumie to wpisz gdziekolwiek "oil separator". W moim przypadku miałem dziurę na kolanku gdzie zagina się ta rurka pod osłoną listwy wtryskowej oraz jeden wężyk, który odchodzi od samego separatora był jak plastelinka :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manolo masz racje cos z tym separatorem jest nie tak bo gdy odkrece korek od oleju to szum jest znacznie mniejszy gdy zakrece jest znowu glosno tylko nie mam tego '' efektu trabki'' jeszcze tylko znalezc ten separator i odme i sprawdzic:) ale zauwazylem jeszcze jedna rzecz, w kolektorze ssacym jest taka jak by przepustnica gdy jest zimny silnik slychac glosno jak sie otwiera to tez moze sie odbijac na wolnych obrotach ze sa nie rowne?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.