Skocz do zawartości

e36 323i swap z anglika problem z elektroniką


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam jestem w trakcie swapu z is na silnik 323i z anglika w dodatku z automatu i przerabiam wszystko na manual :mad2:

 

 

 

pierwszy problem jest taki że w wiązce kabinowej mam tylko jedno złącze duże a w wiązce z silnika są dwie ,i nie wiem co z tym zrobić :?: nie wiem gdzie wpiąć złączke o numerze 1.

 

 

 

 

http://i.imgur.com/IyBMA.jpg

 

 

 

 

 

 

drugi problem jest taki że na dolocie mam dwie taki przepustnice a linkę od gazu mam jedną :oops: co zrobić :?: którą ewentualnie wyrzucić i czym ją zastąpić :?: przypuszczam żę jedna to tempomat albo coś od skrzyni automatu

 

 

http://i.imgur.com/PDCUi.jpg

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanie.. wiązka silnika i automatu jest jedna i ma dwa komputery, czy odpale auto tylko na tym kompie od silnika? czy tez bedzie potrzeby ten z automatu?
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

wiazka to dziwne powinny byc dwa zlacza sprawdz w puszcze bezpiecznikow

 

Dwa przepustnica zostaje ta na kolektorze druga to ASC

 

trzy odpalasz na samym kompie od silnika na wtyczce od kompa skrzyni tylko trzeba zrobic zworke byl ecu myslalo ze wbity jest neutralny inaczej nie odpali :cool2:

Opublikowano
wiazka to dziwne powinny byc dwa zlacza sprawdz w puszcze bezpiecznikow

 

Dwa przepustnica zostaje ta na kolektorze druga to ASC

 

trzy odpalasz na samym kompie od silnika na wtyczce od kompa skrzyni tylko trzeba zrobic zworke byl ecu myslalo ze wbity jest neutralny inaczej nie odpali :cool2:

 

 

1.patrzyłem i nie mam drugiej złaczki, co radzicie zrobić ? ja mam rok 92 a silnik jest 97 to pewnie dlatego

 

2.czyli tą od asc mam wywalić? komp nie bedzie strajkował?

 

3. no cos właśnie słyszałem że trzeba zworkę zrobic :D orientujesz sie jaki piny trzeba zewrzeć?

 

dzieki za pomoc

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

1.patrzyłem i nie mam drugiej złaczki, co radzicie zrobić ? ja mam rok 92 a silnik jest 97 to pewnie dlatego

 

2.czyli tą od asc mam wywalić? komp nie bedzie strajkował?

 

3. no cos właśnie słyszałem że trzeba zworkę zrobic :D orientujesz sie jaki piny trzeba zewrzeć?

 

dzieki za pomoc

 

1: Mam wyjetą wiązke z 90 r i sa dwie kosci

2: nie bedzie do asc jest silnik i dodatkowe okablowanie

3: orientuje sie :mrgreen:

Opublikowano

Co do wiązki i tego drugiego gniazda to masz tam mieć podłączony EGS czyli komp skrzyni biegów. Żeby auto zapaliło musisz połączyć pewne piny w kostce którą wpinasz do skrzyni automatycznej.Chodzi oto byś mógł zapalić auto czyli jakby lewarek był na P

 

Pzrepustnica po prawej to jest od ASC. Najlepiej załatw sobie normalna a jak nie masz to załóż ją. ASC włącza się podczas poślizgu i przymyka ci dojśćie powietrza czy działa odwrotnie do normalnej przepustnicy. Jeżeli nie masz ASC w swoim to niec się nie stanie,ale radzę podmienić na przyszłość bo obciach

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

ale jak załatwię sobie noramalną przepustnice to jak nie wepnę nigdzie kostki od przepustnicy asc to nie wyjdzie bład?

 

323i ma dwie sondy lambda na kolektorach przy silniku, i mam miejsce jeszcze na trzecią jak łączą sie rury przed katem , musi ona tam być? bo nie dołożyli mi jej do silnika :cry:

 

 

mam zamiar zostawić orginalny wydech z 318is ,co o tym myślice? mam go w dobrym stanie ,tylko nie wiem czy 323 nie ma większego przepustu?

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Normalne że bląd wywali. Co do sond maja zostac 2 w kolankach wydechowych dalej za katem zaślep. Pomysł niezbyt dobry z wydechem od isa straci na mocy kolego
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

w takim razie będę musiał coś sam uspawać :norty:

 

znacie jakiegoś gościa od kompów żeby mi ews wyrzucił na stałe?

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.