Skocz do zawartości

E92 335XI N54 Modyfikacje


crejzus

Rekomendowane odpowiedzi

A ile za tłumik 335xi z downpipe i wydechem typu Quad z 4 końcówkami ?

 

W gre wchodzi tylko taka wersja jak ta na zdjeciu, jezeli szukasz quada to musisz wybrac Eisenmanna. Downpipe'ow do xi w tej chwili nie przewidujemy, zbyt malo jest tych samochodow w Europie.

 

Pomiary na hamowni mnie nie interesują ani montaż.

 

Ale interesuja nas i tego dotyczy cena, ktora podalem wyzej. W sprzedazy detalicznej, gdy wejdzie na stale do oferty, ten uklad bedzie drozszy i nie bedziemy ani zainteresowani montazem, ani pomiarem na hamownii - to juz pozostanie w gestii kupujacego, w tej chwili zalezy nam na zebraniu informacji, ktore mozna pokazac przyszlym klientom - takich jak przyrosty, zdjecia przedstawiajace montaz, wideo z dzwiekiem ukladu.

 

Przemysl to dosyc dobrze, bo to okazja, ktora sie nie powtorzy, nie kupisz za te pieniadze wydechu zadnej innej firmy, a nikt w Polsce nie wykona Ci ukladu gdzie rury beda giete na gietarce beztrzpieniowej (czyli bez utraty srednicy przekroju) i z tak dobrze wykonanymi tlumikami koncowymi, z minimalnym podcisnieniem, wypelnionymi welna ceramiczna.

 

Przyrost mocy jak najbardziej.

Trochę mi się wydaje mało +10PS przy założeniu ze mam następujące modyfikacje

- JB4

- afe cold air intake stage 2 + MFD Scoops

- Helix blow-off valve

Czy dołożenie do tego wydechu przelotowego 2,75" z downpipe nie da min 30PS ?

 

Mozliwe, pamietaj tylko, ze przyrost mocy to nie jest prosta matematyka, ze nagle dostaniesz +10KM czy +30KM w miejscu gdzie w tej chwili jest Twoja moc maksymalna, mozliwe, ze najwiekszy przyrost bedzie w dolnym zakresie obrotow, a moc maksymalna podniesie sie jedynie o np. 5KM. Nie jestem w stanie oszacowac co mozesz osiagnac laczac wydech z wymienionymi wyzej modyfikacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dlaczego az 120k ? Na ile wyceniasz swoje auto ?

 

teraz, zważywszy na to że nie jest bezwypadkowe (miło starcie z sarną) ma duży jak na 335i przebieg (157k km)

w stanie jest dość dobrym bo dbam o niego jak o oczko w głowie autko równo jedzie zero problemów itp.

Więc gdybym mial teraz sprzedawać to za około 85k? (Patrząc na ceny mobile.de/autoscount24/allegro).

no a dobra M3 z DKG 240 tyś.

 

No ale patrzysz na niemeickie M3 ? Bo przy takim kursie to sie w ogole nie oplaca sciagac aut z DE.

 

Jak patrzylem na ceny przy kursie 3,8-3,9 to dobre M3 zaczynaly sie od 160-180 tys zl.

 

Masz "kupe", wiec to zwieksza wartosc o dobre 10k w stosunku do sedana, wiec z 80-85 powinienes wziac spokojnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak patrzylem na ceny przy kursie 3,8-3,9 to dobre M3 zaczynaly sie od 160-180 tys zl.

 

...

co to znaczy dla Ciebie dobre :?:

 

nie widziałem bezwypadku w takiej kwocie, a dzwon w M3 może mieć bardzo ale to bardzo poważne skutki finansowe jak było naprawiane przed sprzedażą w "garażu"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary na hamowni mnie nie interesują ani montaż.

 

Ale interesuja nas i tego dotyczy cena, ktora podalem wyzej. W sprzedazy detalicznej, gdy wejdzie na stale do oferty, ten uklad bedzie drozszy i nie bedziemy ani zainteresowani montazem, ani pomiarem na hamownii - to juz pozostanie w gestii kupujacego, w tej chwili zalezy nam na zebraniu informacji, ktore mozna pokazac przyszlym klientom - takich jak przyrosty, zdjecia przedstawiajace montaz, wideo z dzwiekiem ukladu.

program po takiej zmianie musi być, jak wyobrażasz sobie jazdę :shock: :shock: i to nie aby jeszcze "podnieść' parametry ale aby zgrać całość...

 

a co do ceny, cena jest bardzo OK ale za sprawdzony produkt, "wywalić" kasę za "coś" co chyba będzie działało to wg mnie słaby pomysł, testowanie na Klientach jest OK ale nie za taką kwotę, oczywiscie to jest tylko moja opinia...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program po takiej zmianie musi być, jak wyobrażasz sobie jazdę :shock: :shock: i to nie aby jeszcze "podnieść' parametry ale aby zgrać całość...

 

Program nie jest konieczny, poprostu bez programu calosc nie bedzie zoptymalizowana.

 

335i ze zmodyfikowanym wydechem, moze poczekac na program, gdy wlasciciel planuje jeszcze jakies dalsze modyfikacje, takie jak intercooler, BOV, itd.

 

a co do ceny, cena jest bardzo OK ale za sprawdzony produkt, "wywalić" kasę za "coś" co chyba będzie działało to wg mnie słaby pomysł, testowanie na Klientach jest OK ale nie za taką kwotę, oczywiscie to jest tylko moja opinia...

 

"Sprawdzony produkt" mozesz miec za taka kwote http://www.jdl-performance.com/pakiet-mocy-380-400km-bmw-335i.html , sam ocen atrakcyjnosc :cool2:

 

Zauwaz, ze praktycznie nikt w Polsce nie oferuje takich rozwiazan, jak to co zaproponowalem, kladzie sie "sprawdzony produkt" na polce i czeka na klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

program po takiej zmianie musi być, jak wyobrażasz sobie jazdę :shock: :shock: i to nie aby jeszcze "podnieść' parametry ale aby zgrać całość...

 

Program nie jest konieczny, poprostu bez programu calosc nie bedzie zoptymalizowana.

 

335i ze zmodyfikowanym wydechem, moze poczekac na program, gdy wlasciciel planuje jeszcze jakies dalsze modyfikacje, takie jak intercooler, BOV, itd.

"myślimy" identycznie tylko używamy różnch słów na to samo... dla mnie kwestia wszelkich modów wyglada tak:

- po zmianie mechaniki musi być program bo: zgranie/optymalizacja/... nowej całości,

- nie robisz programu nie ma "zgrania/optymalizacji/..." nie rób mechaniki tylko montuj nakładki zmieniające wygląd, program pod całość "wymyślił" producent.

 

"Sprawdzony produkt" mozesz miec za taka kwote http://www.jdl-performance.com/pakiet-mocy-380-400km-bmw-335i.html , sam ocen atrakcyjnosc :cool2:

 

Zauwaz, ze praktycznie nikt w Polsce nie oferuje takich rozwiazan, jak to co zaproponowalem, kladzie sie "sprawdzony produkt" na polce i czeka na klienta.

 

odpowiem na przykładzie moje działalności:

- myślałem identycznie do czasu,

- przyszedł kontrakt na którym mogłem dużo zarobić,

- Klient zobaczył produkt, cenę był super zadowolony, zapytał o weryfikację w realu (gdzie, ile i od kiedy bezawaryjnie działa...),

- powiedziałem, że nie ma historii sprzedaży tylko weryfikacja laboratoryjna + wymagane atesty,

- Klient kupił w Konkurencji dużo droższy produkt,

- sprzedałem natychmiast poniżej kosztów produkcji swoje rozwiązanie innemu Klientowi,

- sprawdziło się rewelacyjnie,

- mogłem zrobić to dużo wczesniej ale przez "pazerność" straciłem w sumie ponad rok b. dobrego dla dla tego rozwiązania czasu i "kilku" Klientów, którzy kupiliby na 100% gdybym miał udokumentowaną historię...

 

może w "motoryzacji" działa to inaczej :wink: , photo + opis wygląda super :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"myślimy" identycznie tylko używamy różnch słów na to samo... dla mnie kwestia wszelkich modów wyglada tak:

- po zmianie mechaniki musi być program bo: zgranie/optymalizacja/... nowej całości,

- nie robisz programu nie ma "zgrania/optymalizacji/..." nie rób mechaniki tylko montuj nakładki zmieniające wygląd, program pod całość "wymyślił" producent.

 

Tu decyzja zalezy tak naprawde od klienta i nie chce zamykac drogi do montazu samego ukladu wydechowego bez zmiany oprogramowania. Wiem takze, ze pojawia sie pytania o przyrosty po samym montazu tego ukladu.

 

odpowiem na przykładzie moje działalności:

- myślałem identycznie do czasu,

- przyszedł kontrakt na którym mogłem dużo zarobić,

- Klient zobaczył produkt, cenę był super zadowolony, zapytał o weryfikację w realu (gdzie, ile i od kiedy bezawaryjnie działa...),

- powiedziałem, że nie ma historii sprzedaży tylko weryfikacja laboratoryjna + wymagane atesty,

- Klient kupił w Konkurencji dużo droższy produkt,

- sprzedałem natychmiast poniżej kosztów produkcji swoje rozwiązanie innemu Klientowi,

- sprawdziło się rewelacyjnie,

- mogłem zrobić to dużo wczesniej ale przez "pazerność" straciłem w sumie ponad rok b. dobrego dla dla tego rozwiązania czasu i "kilku" Klientów, którzy kupiliby na 100% gdybym miał udokumentowaną historię...

 

może w "motoryzacji" działa to inaczej :wink: ,

 

W tej chwili cena jest ustawiona na poziomie - "po kosztach", "ponizej kosztow" jest niestety nie mozliwe.

 

photo + opis wygląda super :cool2:

 

Dzieki :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzewam temat.

 

Prosze o listę Waszych sprawdzonych modów i opinie, co dobre, co nie.

 

Obecnie mam już do mojej 335i intercooler Wagner, szykuje się na jb4, jakiś dolot, i myśle by kupić wydech końcowy jakiejs w miarę dobrej firmy, a rurę 2,75' lub 3' (przelot od turbin) zamówić u Przemo-car ( oszczędność plus większa srednica przelotu).

MUSZĘ mieć 400KM :)

 

 

Co jeszcze?

Sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Jest taki fajny modzik na single turbo - Waldek chyba wrzucal, 400 masz z palcem w nosie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.