Skocz do zawartości

Michael7s

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i

Osiągnięcia Michael7s

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wszystkim za pomoc. U mnie wymiana klawiatury multifunkcji rozwiązała problem.
  2. wiec co nalezy zrobic? przełożenie "starych"łopatek do "nowej"kierownicy wyleczy problem?
  3. Na starej działa normalnie. W tej inaczej sie zmienia biegi niż w starej (lewa/prawa) Chce mieć tą nową, Mkową.
  4. samochód e92 335i 2007r automat z manetkami przy kierownicy. Zmieniłem kierownicę na M-pakietową po liftingu i nie zmieniają one biegów. Nie mogę znależć podobnego tematu jak to rozwiązać. Owszem, był temat gdy ktoś dokladał manetki, ale mi chodzi co zrobić gdy zmienia się z kierownicy pred liftowej na po-liftową
  5. juz widzę, że inne niestety. u mnie: http://i51.photobucket.com/albums/f358/michael7s/naklejka.jpg
  6. po prostu moja jest uszkodzona tam gdzie są 2 pierwsze wagi i linijka na vinem, a muszę to odczytać
  7. najlepiej europejskie. Czymś się róznią wagi i oznacznia? automat.
  8. Potrzebuję wagi lub zdjęcie najklejki z e92 335i, która znajduje się na progu. Ta czarna, na której najdują sie masy i vin. Najlepiej z samochodu czarnego koloru, ale to chyba nie koniecznie. Oczywiscie Twój vin można/trzeba zasłonić ! Chodzi mi głównie o masy. Dzieki.
  9. Czy ktoś montował spoiler w stylu CSL do swojej e92? Jak z dopasowaniem i wyglądem końcowym? Jakieś zdjęcia? http://allegro.pl/spoiler-nakladka-klapy-csl-bmw-e92-coupe-abs-sz-n-i3121550839.html Jakie są Wasze opinie co do tego spoilera? Wygląd (oryginalnego) csl podoba mi się i zastanawiam czy to będzie podobne.
  10. Narazie zostanę przy opcji na 400KM :mrgreen:
  11. Turbo Vishnu, napewno świetne, ale prawie $7000 plus cło :(
  12. Odgrzewam temat. Prosze o listę Waszych sprawdzonych modów i opinie, co dobre, co nie. Obecnie mam już do mojej 335i intercooler Wagner, szykuje się na jb4, jakiś dolot, i myśle by kupić wydech końcowy jakiejs w miarę dobrej firmy, a rurę 2,75' lub 3' (przelot od turbin) zamówić u Przemo-car ( oszczędność plus większa srednica przelotu). MUSZĘ mieć 400KM :) Co jeszcze? Sugestie?
  13. Auto miało małą przygodę i wolę wymienić niż ryzykować, że się zerwie za kilka miesięcy, narobi dużych szkód. A gdy je skończę po swojemu, lekko mieć nie będzie :twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.