Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie przy szybkiej jeździe i zmianie biegów mocno zarzuca tyłem dzieje się to od niedawna może to opony ale są nowe to raczej nie
Opublikowano
W takich sytuacjach musi się coś dziać ze zmianą zbieżności lub kąta pochylenia kół tylnich - możliwe luzy w zawieszeniu. Stan amorków jest również istotny
Opublikowano
rzuca na wprost i na zakrętach i to na suchej drodze stan amorków na tyle to 72% lewe koło i 65% prawe sprawdzałem w piątek na stacji kontroli
Opublikowano
W takim razie zostaje tylko zbieżność tyłu - tak jak pisał Robert. No chyba że przy ostrej jeździe uruchamia Ci się jakiś mocny silnik w bagażniku :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.