Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem odnośnie pracy silnika na gazie , mianowicie auto jest po 3ech regulacjach i dalej lipa ...w czasie jazdy po wrzuceniu na luz i dojezdzaniu do świateł faluja oborty tzn. 3-4 razy zaciagnie do 500obrt-1000 i potem stoi ....oborty powoli spadaja do 1,5 obrt a potem lecąąąą do 500 aż silnik delikatnie drży

nie wiem co moze byc przyczyna..auto po wymianie filtrow itp .

 

gaz zwykły...

 

 

 

na benzynie chodzi jak ta lala...

 

 

 

Czytałem wiele postów , nie którzy piszą że stabilizator wolnych obortow na lpg trzeba zamontować ...

http://www.pasieka.superhost.pl/images/pd.jpg

Opublikowano
a czego się spodziewałeś po zwykłym gazie.taki gaz to sobie można do poloneza zamontować(ale tego gażnikowego).nie da się ustawić zwykłego gazu w samochodzie na pełnym wtrysku tak aby działał poprawnie w całym zakresie obrotów.zawsze albo będzie pływał na jałowych,albo będzie strzelał albo palił jak smok.moja rada kupić cały przód instalacji sekwencyjnej jechać do gazownika niech założy i problemów nie będzie.koszt około 800zł.alternatywą jest założenie blosa.koszt 350złotych a zamontować to sam możesz.poczytaj na ten temat chociażby moje posty.
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Opublikowano

gdyby montaz zależał odemnie nie żałowałbym 600zl i zalozyl sekwencje ..auto kupilem juz z taka instalacją ...

 

 

mówil BLOS-a zamontowac..?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.