Skocz do zawartości

520i - Wydobywający sie biały DYMEK z wydechu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Posiadam BMW e39 520i 1996 rok automat. Mam straszny problem.. Autko dymi z rury wydechowej na jasny kolor. Gdy jest zimny mniej, gdy cieply więcej. Bierze ok 1l oleju na 2000 km. Nie ukrywam że autko dużo pali.. nawet ok 13l na 100. Pod korkiem plynu chlodnicy nie ma zadnych oznak oleju, pianki itp. a na bagnecie oleju nie widac zadnych oznak plynu chłodniczego. Silnik ma normalną moc, chodzi równo. Czy ktoś może mi pomóc, czy może coś podejzewa. W moim mieście nie ma dobrych mechaników jeśli chodzi o marke BMW. Chcą odrazu wymieniać silnik.

 

Prosze o pomoc

 

pozdrawiam

Edytowane przez beriks
Opublikowano

Mialem podobnie w tym silniku 2.0 lecz mi bral dokladnie 1l na 3.000tys km.Tez kopcil na bialo w zimie to juz nie mowie, bardzo mnie to denerwowalo bo myslalem ze silnik sie konczy lecz pracowal rowno mial normalnie moc itd.Jezdzilem tak 1,5 roku zrobilem ok 45tys km i co??i nic :D Przy sprzedazy auto bralo tyle samo oleju rowno 1l na 3tys km silnik pracowal tak samo jak przy zakupie czyli ladnie i nie bylo zadnego zurzycia po prawie 50tys km,takze mozesz tak smialo jezdzic i nic sie nie powinno stac.Ja duzo myslalem na ten temat i wydaje mi sie ze ktos kiedys przegrzal to auto i dlatego tak sie stalo bo normalnie 2.0 nie ma prawa brac ani grama oleju kolega mial w tym czasie taka sama i mu nic nie bralo i nic nie dymilo ale tak jak pisalem wyzej zrobilem tak 50tys km 3-4 wymiany oleju i silnik pracowal tak samo jak wczesniej mial pelna moc chodzil rowno i nie bylo z nim problemu w sumie zadnego....

teraz mam 3.0d i nie bierze ani grama i z tego sie ciesze najbardziej lecz za to mam duzo innych problemow z tym silnikiem...

Opublikowano
mam to samo, i obstawiam na 99% ze trzeba wymienic uszczelniacze zaworowe, jakis rok temu padla mi pompa wody i temp skoczyla na czerwone pole az plyn poszedl korkiem, pewnie sie troche usmazyly owe uszczelki.
Opublikowano
No to mamy prawdopodobnie rozwiazanie dlaczego tak jest ze bierze olej i kopci [przegrzanie] lecz ta jak mowie jezdzilem tak poltora roku zrobilem ok 50tys km i wszystko dzialalo prawidlowo....
Opublikowano
beriks zmien ten temat bo TEMAT jest wazny i warto bylo gdyby zostal,duzo ludzi ma podobny porblem
Opublikowano

Fakt.. samochód został nie raz przegrzany.. byly problemy z termostatem i pompą wodną.

 

tylko co z takim fantem zrobić? co na początku sprawdzać.. ? mechanik jak ma robić cokolwiek w silniku to odrazu krzyczy 2000 ;/

Opublikowano

to zmien mechanika ,

usczelki to groszowa sprawa, a wymiana dla dobrego mechanika to tez pikus, nie trzeba zdejmowac glowicy, ktos kiedys pisal na forum ze za wymiane zaplacil 80zł, no chyba ze dojdzie jeszcze wymiana uszczelki pod pokrywa zaworowa - koszt uszczelki 100 pare zlotych jesli dobrze pamietam

Opublikowano
Jeśli samochód został kilka razy przegrzany mozna tez podejzewać zapieczenie pierścini w tłokach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.