Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem jak w temacie ...po wcisnieciu mocno pedalu gazu bardzo dymi na czarno.Mialem dziure gdzies w dolocie ale zostala zalatana moc wrocila i nie gwizdze powietrze ale niestety dalej mocno kopci.Jakie moga byc inne przyczyny dymienia???Dodam ze wywala mi blad-zolta kontrolka silnika i chyba cos z przeplywem.Nie wiem czy nie leje mi jeden wtrysk.Czy moga to byc przyczyny dymienia?I jezeli leje wtrysk to czy jest sens regenerowac ?Z gory dzieki za pomoc
Opublikowano

dymienie to za duzo paliwa w mieszance, niespalonego. Przyczyną może być nieszczelnosć w dolocie ale ponoć już się z tym uporałeś albo uszkodznie wtrysku. Podepnij do komputera i sprawdź czasy korekt na poszczególnych cylindrach, może to przyniesie odpowiedx. Ale nawet jesli czasy sa w normie to wtrysk może lać. Do sprawdzenia tylko na stole. Jeśli chodzi o regeneracje wtryskiwacza to nie jest to zła opcja, znacznie tańsza niż nowy ale tylko w pewnym, sprawdzonym i profesjonalnym serwisie a nie gdzies gdzie po prostu regenerują wtryski. Swoją pompę wysokiego ciśnienia mam zamiar wysłac do sprawdzenia ew. naprawy do serwisu Boscha Gładysek w Krakowie.

 

Jeśli świeci się kontrolka silnika to przede wszystkim podłącz do komputera i odczytaj błędy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Sprawdz czy przykapcanie ustepuje zdejmując wezyk od egr.

Jak właśnie tak mam. Na podłączonym egr kopci na czarno po wcisnieciu gazu, po demontazu sterowania i zaslepieniu wezyka w lusterku jest czysciutko. Ale za to checka sie pali(bład egr). Muszę znalezć kogos w oklolicy kto ustawi mi maksymalną dawkę świzego zasysanego powietrza i bedzie check usuniety.

Tomek
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wracajac do tematu...Wtryski zregenerowane ,wymienione koncówki,dziura w dolocie zalatana błędu na kompie nie wywala a auto jak dymiło tak dymi-na cb radiu co drugi mi mówi ze mega chmure zostawiam za sobą,zresztą sam w lusterku widzę czarną chmure.Zrobilem juz 400 km i nie ma poprawy.Oprócz tego tak do 2000obr/min strasznie szarpie przy malym wcisnieciu gazu i na wolnych obrotach budą zatrzęsie podczas postoju.Zastanawiam się co to może być.Czy ma ktoś jakieś pomysły???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie jeździj jak ci dymi bo łatwo załatwisz DPF.

U mnie kiedyś miałem wypiętą wtyczkę od przepustnicy i po jakimś czasie dpf zaczął wywalać błędy.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Nie jeździj jak ci dymi bo łatwo załatwisz DPF.

U mnie kiedyś miałem wypiętą wtyczkę od przepustnicy i po jakimś czasie dpf zaczął wywalać błędy.

Nie mam dpf-u
Opublikowano

Jakby mial DPF to by mu nie kopciolo tylko zawalilo filtr pieknie :D a na zew. wydobywaly by sie lekkie pierdniecia ...

 

Dymienie ... zazwyczaj winny jest puszczajacy EGR - mozna go zaslepic na probe i sprawdzic czy to on . Kolejna sprawa sa przelewajace wtryski (tu oczywiscie diagnoza) . Problem moze powodowac przeplywka. Ciagle dymi ? czy tylko przy okreslonym wcisnieciu buta ??.

Przeplywka moze zle mierzyc i komp zwieksza dawke paliwa oczekujac wiekszej masy powietrza .

Opublikowano
Lodz i okolice

 

BMW Serwis Jagieło, Łódź na ul. Św. Teresy na przeciwko Startu

 

Pewnie w kolegi aucie nie ma DPFa bo niby skąd czarna chmura za autem, przy DPFie nie mogłoby jej być, prędzej filtr by sie zatkał i auto by staneło.

Jesli wtryski zregenerowałeś i jeśli było to zrobione dobrze to raczej bym na nie nie stawiał. Tak jak koledzy piszą sprawdzić dokładnie EGR i przepływkę

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Zrobilem (a raczej moj mechanik ) tak jak kolega progressowy14 pisal tzn wezyk od egr zaslepiony i nie ma już zadnego szarpania i wogole nie trzesie budą,które wczesniej występowały...niestety dalej kopci przy mocnym wcisnięciu pedału gazu leci dużo czarnego dymu.Nie jest to ciągłe dymienie tylko przy mocnym wcisnieciu pedału dużo dymu a potem już nie,no i wywala mi błąd żółty silnik.Nie wiem już co może być przyczyną.Aha moj mechanik sprawdzal tez dwa rozne przeplywomierze i tez nie ma roznicy...Chyba faktycznie podjade do chłopaków na Teresy.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Zrobilem (a raczej moj mechanik ) tak jak kolega progressowy14 pisal tzn wezyk od egr zaslepiony i nie ma już zadnego szarpania i wogole nie trzesie budą,które wczesniej występowały...niestety dalej kopci przy mocnym wcisnięciu pedału gazu leci dużo czarnego dymu.Nie jest to ciągłe dymienie tylko przy mocnym wcisnieciu pedału dużo dymu a potem już nie,no i wywala mi błąd żółty silnik.Nie wiem już co może być przyczyną.Aha moj mechanik sprawdzal tez dwa rozne przeplywomierze i tez nie ma roznicy...Chyba faktycznie podjade do chłopaków na Teresy.

 

 

udało Ci się rozwiązać problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.