Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem i szukam przyczyny może ktoś miał podobne objawy...chodzi o to że przy rozpędzaniu (przy szybkim)słychać walenie nie wiem do czego je porównać występuję to mniej więcej przy obrotach włączania się turbiny.podobnie się dzieje gdy od razu po włączeniu biegu dam sporo gazu potem przy wyższych biegach to ustępuje ale przy niskich występuje cały czas ok 2 tys obrotów nie wiem czy to skrzynia jakieś poduszki czy może wał napędowy z góry dzięki za jakieś pomysły :idea:
Opublikowano
aha nie widać w moim profilu że mam automat i dźwięk raczej dochodzi z tyłu nie ma więcej pomysłów mam pytanie czy mogę jakoś sprawdzić czy to łożysko jest na pewno zużyte??z góry dzieki
Opublikowano
ja bym obstawiał łożysko na wale.

A ja po swoim doświadczeniu dyfer

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
dyfer to już chyba poważniejszy wydatek jakie miałeś objawy i ile cię wyniosła naprawa jeśli można zapytać :wink:
Opublikowano
dyfer to już chyba poważniejszy wydatek jakie miałeś objawy i ile cię wyniosła naprawa jeśli można zapytać :wink:

U mnie objaw był taki, że po dłuższej jeździe autostradą z prędkościami powyżej 180km/h, coś zaczęło pukać w momencie zdejmowania nogi z gazu, podczas przyspieszania i jazdy ze stałą prędkością wszystko było ok. Stało się to w Szwecji, gdyż do niedawna tam pracowałem. Jeździłem autem cały czas, ponieważ byłem święcie przekonany , że to łącznik elastyczny wału, zamówiłem go i miałem go nawet w Szwecji ale jakoś nigdy za naprawę nie miałem chęci ani zapału się zabrać, aż w końcu nadszedł dzień powrotu do Polski i po ujechaniu 20 km na ziemi ojczystej auto stanęło. Wtedy okazało się że to dyfer nawalił i to na samym wjeździe na autostradę tzw. rogalu! Koszta naprawy nie były małe, laweta plus dyfer i robocizna wyniosły mnie 3000 zł, z tymże dyfer jaki teraz mam jest od e60 530d o mocy 231km z 2007 roku więc napewno będzie wiele bardziej wytrzymały i ma też dłuższe przełożenie, zamiast orginalnego 3.07 jest teraz 2.56, jest to 20% więcej i puki co jestem baardzoo zadowolony, spalanie w trasie spadło o dobry literek, ostatnio z kumplem przejechaliśmy 400km między różnymi miastami w kuj.-pom. z prędkościami powyżej 140km/h, cały czas dynamicznie i spalanie wyniosło zaledwie 8.2 l :cool2:

 

Taki był mój przypadek, ale ja bym najpierw zaczął sprawdzać wszystko co ruchome na wale, tzn łącznik elastyczny, podpore itp. bo uszkodzenie dyfra to raczej rzadkość :wink:

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
muszę to ogarnąć tak czy inaczej może jakiś magik rozkmini to w 100% ale dzięki wielkie jak coś to laweta z kosztów mi wyskoczy:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.