Skocz do zawartości

M52B25 pali olej - uszczelniacze czy pierścienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ogóla zasada jest taka

jeżeli na zimnym silniku puszcza dym to uszczelniacze

jeżeli na ciepłym to pierścienie

zrób próbę olejową zagrzej silnik i zmierz mu kompresję,potem dolej do cylindra troszeczkę oleju i zmierz drugi raz

jeżeli ciśnienie znacząco wzrośnie to znaczy,że pierścienie

jeżeli nie wzrośnie to głowica do roboty

Opublikowano
Z mojego doświadczenia .....jeżeli silnik był przegrzany kiedyś i to porządnie to często lecą sie rypać pierścienie.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.