Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
gdy odpalam auto rano to zaczynaja skakac obroty od 600 do 1500,gdy zgasze sinik i go ponownie odpale to juz jest dobrze,sprawdzałem krokowiec,szczelnosc dopływu paliwa,szczelnosc dolotu i na oko jest dobrze.Gdy odpalam auto po nocy w garazu i jest temp. pokojowa 21-23C to nie ma tego problemu.W lato tez bywa Ok.
Opublikowano
Podłączam się do tematu gdyz mam podobny problem w E36 325i, i tak samo zauwazam roznice w odpalaniu zaleznie od temperatury- im zimniej tym gorzej, swiece, cewki itp. mam nowe, kolektor zdejmowałem i nie widziałem tam nic niepokojącego. Może to jakiś czujnik temperatury czy coś??
Opublikowano
U mnie tez falują, nie wiem czy ma na to wpływ lpg, w kazdym bądź razie, falują przez okolo 10-15 sekund max, tylko wtedy jak jest zupełnie zimny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie, czy któryś z Was ma LPG?
Kai
Opublikowano
u mnie falowało przed lpg,mam sekwencje teraz.
Opublikowano
sonda może dawac taki efekt ale jest to raczej niegrozne, sprawdzilem na wlasnym przykladzie w 520i E-34 91 czasem przeplywomierz
Opublikowano
Sprawdź sondę ja miałem podobne objawy w końcowym etapie nawet na ciepłym silniku zdarzał sie spadek obrotów. Pojechałem na serwis i stwierdzono uszkodzoną sondę
Opublikowano
jak dobrze pamietam to sonda gdy silnik zimny po odpaleniu zaczyna działac gdy sie nagrzeje troszke(dlatego jest grzałka aby przyspieszyc),nie powina działac tuz po starcie zimnego silnika. U mnie faluje w ten sposob ze podciaga obroty do 1500 i nagle puszcza itd,jak odpalam auto i widze ze głupieje po pierwszym starcie nagle gasze i ponownie odpalam i jest juz oki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.