Skocz do zawartości

markslav

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia markslav

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Mam w planach ściągnięcie z Niemiec auta, które ma tam zamontowaną instalację LPG. Czy wiecie co dodatkowo (i w którym momencie procesu przechodzenia przez mękę, zwanego rejestracją) muszę w związku z tym zrobić? Tzn wiem, że będę musiał uzyskac homologację na butlę orientujecie się może gdzie to dostanę? Czy to wszystko? Na jakiej podstawie mi to wydadzą?
  2. Dziękuje za podpowiedzi, potwierdziły się moje przypuszczenia. Skoro jednak automat od m30 jest również trwały, a ja szukam auta z udokumentowanym przebiegiem max 250tys km więc pewnie kupie z automatem - gdyż zdecydowanie ich więcej. Prawdopodobnie odczuwalna dynamika auta jest słabsza niż w manualu ale pewnie i tak daje rade przyzwoicie tym jechać. Pozdrawiam
  3. Witam, planowałem kupno 735 w manualu, ale szukając w Niemczech trafiłem na sporo 740 w automacie oraz 735 w automacie. Moje pytanie brzmi w czym w obsłudze v8 będzie droższe (poza spalaniem i ilością świec) oraz interesuje mnie kwestia awaryjności skrzyń automatycznych zarówno w m30 i m60. Szukam w raczej średnio/górnym przedziale cenowym i czegoś na prawdę zadbanego. M30 słyną ze swojej długowieczności, wiadomo że m60 jest nowszą konstrukcją, ale nie zależy mi na tym aby coś było nowsze tylko trwalsze oraz aby ograniczyć ryzyko drogich napraw. Z góry dziękuje za Wasze opinie, dodam, że przeszukałem forum ale nie natrafiłem na w ten sposób skonstruowane pytanie
  4. Witam, planowałem kupno 735 w manualu, ale szukając w Niemczech trafiłem na sporo 740 w automacie oraz 735 w automacie. Moje pytanie brzmi w czym w obsłudze v8 będzie droższe (poza spalaniem i ilością świec) oraz interesuje mnie kwestia awaryjności skrzyń automatycznych zarówno w m30 i m60. Szukam w raczej średnio/górnym przedziale cenowym i czegoś na prawdę zadbanego. M30 słyną ze swojej długowieczności, wiadomo że m60 jest nowszą konstrukcją, ale nie zależy mi na tym aby coś było nowsze tylko trwalsze oraz aby ograniczyć ryzyko drogich napraw.
  5. Ja mam e-34 520 z 88 roku, sciągnąlem sobie z Niemiec(niecały rok temu) zapłaciłem z kosztami i montażem lpg BRC ok 10 tyś zł - ale jak zachciałem sprzedać i wystawiłem za 6900 , to nikt nawet się nie odezwał. Po kupnie wymieniłem amortyzatory Bilsteina, pompe wody i wyregulowałem zawory i przejechałem 16 tyś na gazie bez ani jednego strzału, a auto spisuję się bezawaryjnie przez cały czas. Za 6500 mógłbym sprzedać, więcej info na priva. [/img]
  6. Bez problemu powinna chodzic na instalacji 2 generacji, mam taką w swoim BMW i nie miałem najmniejszych problemów. Tylko odpowiedni mixer niech założą do mocy auta, no i wybierz sprawdzony zakład, żeby jakiejś lipy nie było. Kiedyś np widziałem imitacje 2 generacji w Scorpio , które prawie bym kupił- na szczescie byli ze mną odpowiedni ludzie, którzy zwrócili na to uwagę- ale to inna bajka...2 generacja będzie ok, dbaj o filtry, swiece i kable a nie będzie problemów, u mnie nigdy nie strzelił-przejechałem 12 tyś
  7. Odnośnie padniętych kondensatorków przeczytałem wszystkie wątki i w żadnym przypadku nie było takich objawów jak u mnie(po prostu nie działały zegary) a u mnie czasem się właczają. Obstawiałbym na ten sterownik silnika, ale gdzie on się znajduje?
  8. Myślę ze najprościej będzie pojechać na diagnostykę gdzie podłączą Cię do komputera i powiedzą co i jak. Szukanie spięcia w takim aucie jak Twoje mogłoby pochłonąc bardzo wiele czasu...
  9. Dodam że od czasu do czasu (bardzo rzadko) wyłącza się również czujnik temperatury cieczy...
  10. markslav

    Wymiana oleju, dziwne

    aby miec pewność czy się dobrze wlało odczekaj conajmniej godzinę i koniecznie auto musi stać na równym, bo nawet minimalna różnica poziomów wpłaywa na zmiane poziomu oleju na bagnecie. A Filtr też wymieniałeś? Bo może to kwestia filtra( w nim zawsze coś zostaje)
  11. Witajcie, problem obrotomierza w moim E-34 jest taki że zawsze po odpaleniu zimnego auta działa- w miare jak pochodzi kilka minut to zaczyna przerywac (10-15 sekund) i po tej chwili opada juz do końca dnia. Gdzie może być przyczyna? W ogóle skąd idzie sygnał do obrotomierza? Mam wrażenie że winą za ta usterkę jest ciepło wytwarzane przez silnik, ale nie wied co z tym robić, dodam że jazda w trasie bez obrotomierza to totalna kicha(ale to pewnie wiecie(szczegolnie ze mam 520). Wie ktoś co z tym robić?
  12. no właśnie- wszystko jutro posprawdzam z kolegą mechnikiem, który miałby mi to robić. Dzieki raz jeszcze, musze sie poważnie zastanowić czy sie za to zabierac bo szkoda pieniedzy i czasu jakby umięjętnosci nie starczyło ta ta operacje.
  13. Dzięki, nic strasznego sie nie dzieje bo od M20 też znalazłem tylko za większą cene. Moze orientujesz się na jakie problemy mogę się natknąc montując klimatyzacje z tego samego modelu? Coś z elektryką? Czy gaz nie wadzi? NA co zwrócić uwagę przy montażu?
  14. W sumie nikt narazie nie poraził mnie swoją wiedzą :wink: ale dodam jeszcze że mam zamontowaną instalację gazową...
  15. Mam e-34 520 12 v rok 88, chcę kupić klimę od 525 24 v rok 91. Czy ktos wie czy będzie wszystko pasowało? No i największy problem, bo motaz we własnym zakresie, jak się podpiąć pod elektrykę? Wszystkie wskazówki co do montażu bardzo mile widziane i za wszystkie informacje serdecznie dziękuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.