Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U nas w Wyszkowie remontują most i faktycznie szybcziej niż 20 km/h nie da rady jechać :cry2:

 

:duh: A tak na serio to koledze chodzi o dyferencjał zapewne więc jeśli auto nie było słabsze wcześniej to przyczyna może leżeć wszędzie oprócz właśnie dyferencjału.

Tam jest tylko koło tależowe i wałek atakujący oraz satelitki. Nie wiele może się tam zepsuć a jeśli już to słychać charakterystyczne buczenie podczas jazdy lub jeśli są luzy na trybach to zanim się ruszy to autem szarpie (może być słychać również dzwonienie w tym czasie)

W najgorszym przypadku może się stać tak jak u mnie kiedyś w e32 że wszystko się zmieliło w środku (sam nie wiem jak to się mogło stać :?: )

Chyba że kolega miał uszkodzony most i ktoś polecił wymianę i kolega poprostu kupił co było dostępne. A jeśli ma inne przełożenie to bardzo prawdopodobne że auto nie będzie jechało tak jak trzeba.

Kolega jak opisze co dokładniej się dzieje (słychać, widać, jak auto przyspiesza itp.) to napewno któryś z forumowiczów pomoże rozwiązać ten problem.

Rozkodowanie numerów VIN na PW


sprzedam drążki kierownicze boczne (prawy, lewy) do e34 touring tanio

511185044 - nie odbieram prywatnych


Dbajcie o siebie i o innych

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak poruszasz wałem i się kreci to dobrze, czyli nic się nie zaciera i nie ma to najkniejszego wpływu na przyśpieszenie.
Opublikowano
no jak ruszasz walem to napedzasz polosie tak to dziala..jak dyfer nowy to luzow nie ma z przebiegiem niestety sie pojawiaja :? nie zmieniales go nigdy. moze przelozenie za duze i muli
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.