Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich. jestem posiadaczem BMW 1.6 w benzynie. niedawno troche zrobilo mi sie klopotu. chcialem zobaczyc moc mego samochodu przez katowanie i sie skonczylo ze temperatura mi podniosla sie na maxa i wywalilo mi plyn chlodniczy i nie wiem ktoredy ... :(

zgasilem silnik od razu wpierw temperatura byla na maxa potem troche spadla... niestety juz beemki nie zapalilem .korka nie wywalilo i sprawdzalem bagnet oleju ile bylo tak samo jest . nie wiem czy silnik nie jest zatarty mam nadzieje ze nie... ;/ jak mozecie to mi pomozcie jak najszybciej

Opublikowano

Przy "katowaniu" najważniejszą rzeczą jest obserwowanie temperatury. Zegar Ci się zaciął, ze nie widziałeś co się dzieje?

Płyn pewnie po zagotowaniu wywaliło Ci węzykiem od zbiorniczka wyrównawczego i tak jak kolega wyżej napisał mógł zaciąć sie termostat.

Sprawdzałeś poziom płynu po tym fakcie? Odpalałeś auto jak temperatura na zegarze spadła? Bo to nie jest miarodajne w takich przypadkach...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy "katowaniu" najważniejszą rzeczą jest obserwowanie temperatury. Zegar Ci się zaciął, ze nie widziałeś co się dzieje?

Płyn pewnie po zagotowaniu wywaliło Ci węzykiem od zbiorniczka wyrównawczego i tak jak kolega wyżej napisał mógł zaciąć sie termostat.

Sprawdzałeś poziom płynu po tym fakcie? Odpalałeś auto jak temperatura na zegarze spadła? Bo to nie jest miarodajne w takich przypadkach...

Jaki wezyk do zbiorniczka wyrównawczego?? Pomyliłeś chyab auta. M10 nie ma zbirnioczka wyrównaczego a m40 ma zabudowany w chłodni wiec nie ma tam osobnych wezyków do niego. Pewnie Viscko nie działa i przegrzał lekko silnik. Ale skoro kręci to pewnie gubi cisnienie na garach.

Zmierz kolego ciśnienie na garach.

Opublikowano

Odruch bezwarunkowy 6 cylindrów :roll: Mój bład ze zbiorniczkiem

Ale co do pilnowania temperatury przy ostrej jeździe to zdania nie zmienię

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak na gła awaria może świadczyć o oderwanym wirniku od pompy wody. A tak to szukaj dwuch usterek. Dla czego się przegrzal i dlaczego nei chce odpalic.
Opublikowano
Jak przygrzałeś go za bardzo to tuleje mogły owalu dostać, wiesz o co chodzi. Opcja z uszczelką pod głowicą też prawdopodobna. Jeśli silnik kręci a nie chce odpalić to możliwe że chłodziwo w cylindrach się pojawiło. Po pierwsze sprawdź czy rzeczywiście wirnik od pompy wodnej jest w porządku a następnie sprawdź kompresję i będzie wszystko wiadomo.
Opublikowano
a wogole rozrusznik kreci.. czy stoi i nie chce silnikiem zakrecic..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
Odruch bezwarunkowy 6 cylindrów :roll:

 

dobre!!!!!!!!!

Uzależniony od 325iC

Zakochany w żonie

.....ja też jeżdżę E30 z wyboru!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.