Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziś byłem wyważyć sobie koła przed wyjazdem.No i okazało się że na kole jest luz,dokręcenie nakrętki tej dużej w środku nic nie dało.Pojechałem więc kupic łożysko,kupiłem SKF za 370 zł.Dodam że łożysko kręci się bez zacięć i nie hałasuje tyle że ma dość sporawy luz.Ale okazało się że nie bardzo jest jak odkręcić śruby z tyłu.Poza tym jest to łożysko z obudową więc tą część do której się przykręca koło trzeba przełożyć stare.

Jak się za to zabrać?Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

ec2Wze6.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

Nie zliczona ilość razy. Bez prasy nie przełożysz.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzialem że jest tam slabe dojscie i jeszcze trzeba poprzekładac trochę starych gratów.Boję się trochę żeby nie popaprało mi się z ABS-em.Więc pojadę jednak do warsztatu.Myślałem,że naprawa będzie prostsza.A ile kosztuje taka wymiana?Ile czasu to zajmuje?

Dzięki i pozdrawiam

ec2Wze6.jpg
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tą czynność mozna wykonać w 1h i równiez może trwać 4h, więc cena zależy od czasu.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Dziś byłem wyważyć sobie koła przed wyjazdem.No i okazało się że na kole jest luz,dokręcenie nakrętki tej dużej w środku nic nie dało.Pojechałem więc kupic łożysko,kupiłem SKF za 370 zł.Dodam że łożysko kręci się bez zacięć i nie hałasuje tyle że ma dość sporawy luz.Ale okazało się że nie bardzo jest jak odkręcić śruby z tyłu.Poza tym jest to łożysko z obudową więc tą część do której się przykręca koło trzeba przełożyć stare.

Jak się za to zabrać?Może któryś z kolegów wymieniał to by się podzielił wiedzą.

 

Witam.piszesz ze łożysko jest z obudową,rozumiem że kupiłeś nowe wraz z piastą,wtedy prasa ci nie jest potrzebna,jak kupiłeś gołe bez piasty to nowe musisz wprasować.Z przodu wymieniałem sam bez problemu ale z tyłu wymieniał mi mechanik,bo jest dużo więcej roboty, 5h i 200zł zapłaciłem ZA OBIE STRONY. Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesteś pewien, że tylne łożysko można kupić z piastą?

 

Przód tak, tylko z piastą. bo innej możliwości nie ma i wymienia się je samemu. Tył natomiast - kupujesz gołe łożysko i tak, jak koledzy pisali - bez prasy nie ruszysz...

Kai
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Łożysko w obudowie czyli z tymi czterema uszami do przykręcenia oraz pierścieniem magnetycznym ABS-u.Piastę czyli to do czego przykręcamy koło trzeba przełożyć stare i do tego właśnie potrzebna jest prasa hydrauliczna,tak jak pisali koledzy,bo młotkiem to można się poklepać po..............głowie :mrgreen:

Już mam założone chłopaki okej :mrgreen: uwinęli się w niecałe 1,5 godziny i kosztowało 70 zł.

Pozdrawiam Panią w biurze(wyglądała dziś naprawdę :norty: )-musiałem to napisać bo mi się zapewne dziś przyśni :mrgreen:

Sam bez podnośnika i właśnie prasy do wyciśnięcia starego i wciśnięciu nowego nic bym nie zrobił.

Może orientujecie się jakie łożysko jest montowane fabrycznie,bo założyłem SKF(podobno dobre).

Ale żeby nie było za wesoło to otrzymałem informację o wybitych tulejach pływających i łącznikach stabilizatora-to tył,oraz z przodu o luzach na tulejach wahaczy,końcówka drążka kierowniczego i gumy stabilizatora do wymiany.

Jestem mega szczęśliwy :cry2:

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łożysko w obudowie czyli z tymi czterema uszami do przykręcenia oraz pierścieniem magnetycznym ABS-u.Piastę czyli to do czego przykręcamy koło trzeba przełożyć stare i do tego właśnie potrzebna jest prasa hydrauliczna,tak jak pisali koledzy,bo młotkiem to można się poklepać po..............głowie :mrgreen:

Już mam założone chłopaki okej :mrgreen: uwinęli się w niecałe 1,5 godziny i kosztowało 70 zł.

Pozdrawiam Panią w biurze(wyglądała dziś naprawdę :norty: )-musiałem to napisać bo mi się zapewne dziś przyśni :mrgreen:

Sam bez podnośnika i właśnie prasy do wyciśnięcia starego i wciśnięciu nowego nic bym nie zrobił.

Może orientujecie się jakie łożysko jest montowane fabrycznie,bo założyłem SKF(podobno dobre).

Ale żeby nie było za wesoło to otrzymałem informację o wybitych tulejach pływających i łącznikach stabilizatora-to tył,oraz z przodu o luzach na tulejach wahaczy,końcówka drążka kierowniczego i gumy stabilizatora do wymiany.

Jestem mega szczęśliwy :cry2:

SKF to najlepsze łozysko jakie mogłes kupic miło ze nie oszczedzasz na czesciach a robocizna jak za darmo w wawie ta cena by była nieosiagalna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.