Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ostatnio przy okazji uszczelniania silnika wymieniłem w nim rolkę prowadzącą paska i rolkę napinacza. Po tej operacji zauważyłem że z mojego silnika dobiegają piski do momentu aż trochę się rozgrzeje. Dodam że pasek klinowy ma około 10tys. km, więc raczej to nie on piszczy. Odnoszę wrażenie że piski wydaje rolka prowadząca ( ale to wydaje mi się bez sensu- przecież jest nowa), ale pewny nie jestem. Co to może powodować ten dźwięk i jak to naprawić?

 

Pozdrawiam, Karol

http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
miałem taką przypadłość po wymianie rolek i winna okazała się ta na alternatorze. Wada fabryczna, rolka jest lekko pod kątem i krzywo prowadzi pasek wskutek czego piszczy... pilnik załatwił sprawę
Opublikowano
A w jaki dokładnie sposób zmodyfikować tą rolkę alternatora pilnikiem, jeśli mogę spytać? :)
http://img837.imageshack.us/img837/3526/5vk4.jpg
Opublikowano
musisz dopasować powierzchnię tak aby rolka po przykręceniu dotykała całą powierzchnią paska. w tym celu dobrze jest ubrudzić czymś rolkę i załączyć na chwilę silnik...lub użyć mocnego światła świecąc w miejsce styku... dzięki temu zobaczysz która część rolki nie przylega do paska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.