Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
od pewnego momentu zacząłem słyszeć huczenie w aucie dziś mając chwile przełożyłem inny komplet felg z oponami i opony zostały wyeliminowane - huczenie zaczyna być słyszalne od około 60 km/h podjechałem na stacje diagnostyczną na szybko rolki ni nie było słychać ( chyba na stacji za wolno się kręcą ) i nie ma też żadnych luzów- do mostu nie zaglądałem z wierzchu suchy nie widać żadnych wycieków do wału napędowego się na razie nie dostałem bo przeszkadza aluminiowa osłona termiczna nie trzymała się już na 3 śrubach już myślałem że to ona dokręciłem z większymi podkładkami ale huczy dalej. Jadą w aucie wydaje się że huczy bardzie z tyłu auta. co to może być Łożysko, dyfer ?? jak sprawdzić ?? zamierzam na paleciakach podnieś tył auta tak aby koła w powietrzu i odpalić i i posłuchać czy coś huczy dobry pomysł
Opublikowano
na tyle próbowałem i bardziej słysze klocki tylko o tarcze
Opublikowano
rozpędz się na pustej drodze do ok 70 km i kręć od jednej krawędzi ulicy i do drugiej.Jeżeli skręcisz w prawo i będzie głośniej szumiało to lewe łożysko i na odwrót.Tylko teraz pytanie czy z tyłu czy z przodu tu już trzeba wprawnego ucha bo dzwięk się roznosi po całym aucie.Jak to tylne to współczuję.Roboty od cholery
Opublikowano
słyszałem że 4 godziny zabawy jest gdzieś opisik jak to zrobić - może lewe przednie bo ostatnio mi tam nie odbijaj cylinderek i koło mocno się nagrzało i tak jakoś po kilku dniach albo paru tygodniach huk słychać - 22 sierpnia mam wyjazd na Słowację wiec trzeba auto doprowadzić do porządku.
Opublikowano
czasem jest zaleta że auto nie ma szpery:) dziś nie wytrzymałem i mialem chwile po pracy więc były próby zlokalizowania najpierw prawe tylnie do góry - 3 bieg cisza. Lewe tylne do góry - 3 bieg buczy . Chyba łożysko dla pewności zdjąłem zacisk, tarcze hamulcową znów 3 bieg i już pewność że to łożysko na lewym tylnym kole. Chciałem zdjąć piastę ale po kilkoro uderzeniach płotkiem w zardzewiałą nakrętkę koronkową dałem sobie spokój. łożyłem wszystko cacy pięknie z powrotem a tu Zonk pali się lampka od ABS i kontroli trakcji. teraz tak się zastanawiam że nie widziałem tam czujnika zużycia klocków ale skoro go nie było i się nie paliło to nie winna jego brak i mam teraz 2 problem. Jakiej firmy kupić łożysko ??? widziałem że meyla są dość tanie czy nie ryzykować i brać FAG czy SKF
Opublikowano
czy ktoś miał podobny problem z kontrolkami abs i trakcji??
Opublikowano
Najprawdopodobniej masz uwalony któryś czujnik ABS-u . Mozesz sam je sprawdzić miernikiem , opisane jest to gdzies tu na forum . Co do firmy łożyska to albo FAG albo SKF . Czas wymiany dla sprawnego mechanika to około 1,5 godziny.
Opublikowano
Od razu sprawdź stan piast, niesprawne łozysko potrafi szybko piastę załatwić w e36. Wtedy trzeba wymienić jedno i drugie bo samo łozysko długo nie polata na wyrobionej.
Opublikowano
piasta w porządku trochę problemów było odkręceniem nakrętki ale rurą 2 m poszło i wreszcie cisza a i po złożeniu kontrolki zgasły - wreszcie Cisza w samochodzie ale zastanawiam się czy nie wymienić po przeciwnej stronie bo kopiłem komplet FAG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.