Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowym właścicielem Bmw e46 touring 320d z 2001r i mam problem z mocą. A mianowicie czuć turbo dziurę przy obrotach 2700obr do 3000 i samochód nie ma takiej mocy jak powinien mieć. Filtry powymieniałem: paliwa i powietrza i oczywiście olej z filtrem. Sporo szukałem rozwiązania na forum ale nic nie pomogło. Wyczyściłem EGR i elektro zaworki od turbo i EGR, wyczyściłem także zaworek znajdujący się z tyłu w kolektorze ale nie przyniosło to żadnych efektów. Przy przebiegu 215tys km pomyślałem ze może katalizatory są zapchane i zostały wycięte ale nie przyniosło to żadnej poprawy. Bmw było także podpinane pod komputer ale nie wykazało żadnych błędów. Jak ktoś ma pomysł co mógł bym zrobić to proszę o podpowiedz.
Opublikowano
Przepływomierz pewnie kończy żywot. Możesz wymienić filterek odmy przy okazji;)
Opublikowano
Użyj szukajki, bo Twój problem jest ogólnie znany, wpisz do wyszukiwarki "przepływomierz 314" jeśli auto jest przedliftowe, ajeśli nie to "320D brak mocy"
Opublikowano
Jakbyś poszukał to byś wiedział, że jak masz przepływkę 314 to oszukuje i błędu komputer nie pokazuje, za to występuje odpływ mocy w przedziale 2000-3000 obr/min.
Opublikowano
Tylko pamiętaj jak będziesz wymieniał przepływkę, nie daj skusić się na zamienniki, ja już przez to przeszedłem i wiem, że jeśli chodzi o przepływomierz to tylko BOSCH! Oczywiście później czeka Cię reprogramacja DDE, ale na forum też znajdziesz opis jak zrobić to krok po kroku za pomocą DIS-a. Powiedz jeszcze czy podczas tego odpływu mocy ekonomizer pokazuje mniejsze spalanie?
Opublikowano
sprawdziłem i mam przepływomierz z końcówką 527 czyli już był wymieniony bo samochód jest z maja 2001 przed liftem. Samochód sprowadziłem miesiąc temu z zagrnicy i sie zastanawiam czy jest możliwość ze wymienili przepływomierz i nie zrobili adaptacji
Opublikowano
Jeśli nikt nie reprogramował DDE po wymianie przepływki to objawy będziesz mieć identyczne jak z uszkodzoną przepływką. Nie jedna osoba z forum samodzielnie reprogramowała sobie DDE za pomocą DIS-a. Poszukaj jest wątek opisujący to krok po kroku.
Opublikowano
już problem rozwiązany. Wystarczył nowy soft i przy okazji doszło pare koni:) pierwsze hamowanie pokazało 120km i 240Nm a po zmianach wyszło 151KM i 340Nm i jest fajna różnica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.