Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na dzien dzisiejszy moje bmw jest g....no warte zaczole sie od dziwnego brzmienia silnika dowiedzialem sie ze czwarty cylinder nie spala czyli dziala na 3 gary co ciekawe na poczatk zaczela mi sie palic "check engine" to se zlalem czasami sie jara jak zle paliwo jest i spalanie do du..y itp. a takze inne zeczy lecz dzis na maxa poszedl na zlom go oddam normalnie bo nie wytrzymam wiec co robie dzwonie do mojego mechanika i jade do niego w drodze jakies okolo 1,5 km samochud traci maxymalnie moc tak jak by chodzil na jednego gara ledwo dojechalem do mechaniora lecz standard goscia w domu niema . jak uwarzacie przyczyna mnoga byc cewki we wtryskiwaczach ??? lub cos?
Opublikowano
to forum ma pomagac ludziom kazdego pokroju bez wzgledu na to czy ktos ma dysleksje czy tez nie a 85 procent czlonkow tego forum jest tak zapatrzonych w siebie ze zapomnialo do czego to forum sluzy.CZYLI MOIM ZDANIEM TO FORUM MOZNA O KANT CH...A ROZBIC.
Opublikowano
ogarnij sie. napisałeś tak nieskładnego i chaotycznego posta, że nie wiadomo o co ci chodzi. nie wiemy jaki masz silnik (czy M43 105KM czy N42 116KM), nie opisałeś nawet dokładnie i szczegółowo problemu. na dodatek sam zawaliłeś sprawę, bo olałeś świecący się check engine a za każdym razem kiedy coś takiego się pojawia należy zdiagnozować auto. nie podpiąłeś też swojego auta pod komputer diagnostyczny przed napisaniem posta, a to podstawa jakiejkolwiek rozmowy o usterce. na dodatek twój post składa się głównie z bezsensownych tekstów, które nic nie wnoszą do tematu.
Opublikowano

tydzien sie palil check engine mechanik poszedl na urlop wraca jutro wiec nieolalem bo niemialem kogo kto by to sprawdzil .

Model E46 es316 187cos tam cm3 rocznik 2001 105 KM .Dzis z rana zaczol mi chodzic silnik na 3 cylindry sprawdzalem bo wyciagalem fajki od swiec i ostatni cylinder niereagowal bo tym stwierdzeniu zadzwonilem do mechanika kazal mi przyjechac zostawic samochod jak wroci to go zobaczy. W momencie kiedy jechalem do niego moc silnika spadla do minimalnej mocy tak jakby chodzil na jednym cylindrze do tego kontrolka od check engine zaczela mrygac.

Opublikowano
a czy telepało, szarpało mocno silnikiem? były bardzo mocne drgania? takie coś miałoby miejsce gdyby silnik nie pracował na wszystkie cylindry.
Opublikowano

A wiec tak bylem u mechanika i zreperowal auto podstawa jezeli w waszym czterocylindrowcu zapali sie check engine to to nie jest tylko od pogorszenia spalin umnie wykrylo blad na kablach wysokiego napiecia. wiec zaczol chodzic na trzy gary a pozniej na dwa i kontrolka od check engine mryga znaczy ze auto ma naprawde malo mocy sprawdzanie przeroznych kompresji w cylindrach czy tez jakie spalanie ma jest do du...y popatrzcie na kable wystarczylo wymienic kable i wszystko wrocilo do normy .

 

 

zamykamy temat.

Opublikowano
Napiszesz cos niedokładnie, chaotycznie i myslisz ze tu ludzie od razu bd wiedziec o co chodzi...MAsz pretensje do wszystkich...Myslisz ze ktos na odleglosc od razu zdiagnozuje co twojej buni jest...Jak kolega wczesniej pisał...ogarnij sie a jak cos sie nie podoba to nie musisz korzystac z tego forum...KTore twoim zdaniem nic nie wnosi..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.