Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od dłuższego czasu męczyłem się z problemem wibracji kierownicy przy stałej prędkości 90 km/h oraz przy hamowaniu.

Zakupiłem zestaw naprawczy zacisku hamulca w InterCars -płaciłem około 30 zł na dwa zaciski .

 

Rozebrałem zaciski hamulcowe dokładnie wyczyściłem ,wymieniłem uszczelniacze .

 

Po zamontowaniu problem z wibracjami znikł zupełnie .

Obstawiam że tłoczek zacisku nie chował się po hamowaniu z powodu

zanieczyszczenia zacisku w miejscu prowadzenia klocka ( nie było tam zbyt brudno)

 

W każdym razie koszt niewielki ,myślę że warto spróbować -szczególnie jeśli chodzi o osoby które powymieniały już wszystko a nadal kierownica wibruje

 

Pozdrawiam

-

Opublikowano
dzieki wielkie.trzeba sie temu przyjrzec bo mi tez wibruje:)) wachacze nowe..i juz tarcze mialem zamiar kupic.moze to bedzie to samo.dzieki
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Witam wszystkich z Klubu Trzęsących Sie Zegarków.Długo walczyłem z wibracjami kierownicy.Wydałem na to sporo grosza a wszyscy mechanicy byli zdezorientowani objawami.Rok temu w celu likwidacji tej usterki wymieniłe tarcze i klocki. Z ATE na ATE. Po paru miesiacah problem wrócił. Ale sie nasłuchałem i naczytałem. A to kałuża,a to łożyska,drak chłodzenia tarcz,krzywe banany,nieodbijające tłoczki w zaciskach,bąbel na oponach :mad2: . Zrobiłem remont tego wszystkiego,owalizacje u diagnosty, załozyłem kanały i nic.Wielkie NIC. Cały czas to samo.Tarcze były proste jak zyletka! Otóz co sie okazało. W polu tarcz twarde klocki"wyheblowały mi minimalny jakiś mikronowy dołek" Może było to przyczyną ostrego hamowania w deszczu-nie wiem i nie ważne. Dołek powstał i już. Do 100km/h żadnych objawów-dopiero lekkie przyhamowania przy większych prędkościach. Co zrobilem :D ? Dałem do precyzyjnego przetoczenia tarcze ( na tych co wymieniałe zrobiłem jakies 7tys i to nówki były) i...założyłem nowe klocki miekkie Ferodo. I sukces!!!!! Stare nowe klocki ATE były jakieś takie utwardzone jak jakieś diamenty,wybłyszczone-wylądowały w smieciach.To tyle. Jak nie dacie rady w ten sposób piszcie. Mam drugie rozwiązanie - tak na zapas ha ha.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam kolegow.widze ze coraz wiecej Was ma problem z biciem kierownicy.Wymiany tarcz ,toczenia ,zestawy naprawcze tloczkow itd. i nic nie pomoglo na dluzej.przy ostatnim toczeniu tarcz moj znajomy tokarz zauwazyl ze tylko lewa tarcza jest krzywa ,ale i tak w niewielkim stopniu ze nie powinno byc tego czuc przy hamowaniu.zdziwiony (bo tak juz pralo po kierownicy ) opowiedzialem to znajomemu mechanikowi.postanowilismy jeszcze wymienic tuleje gumową na wahaczu rozprężnym przednim bo z logiki wynikalo ze to on dostaje w d..e przy hamowaniu.Mimo iz w stacji diagnostycznej na szarpakach wynikalo ze wszystko jest wporzadku tuleje wymienilismy.i jakiez wielki zdziwienie- :mrgreen: NIE BIJE JUZ PRZY HAMOWANIU . :cool2: Macie wiec kolejny przyklad co wymienic niz ciagle :cry2:
Opublikowano

Witam

Dzieki za te wszystkie uwagi dotyczace wibracji kierownicy. To wazne. Ludzie śmigają fabiami i nic im nie trzęsie a tu w takim aucie głupia usterka. Ostatnio leciałem 205km/h i leciutko przyhamowywałem i widac, ze tokarz spisał sie dobrze a miekkie klocki spełniaja swoja role. Zrobiłe po naprawie tysiąc km i mam nadziej, że i dalej bedzie ok. Dzieki Kuba za te wachacze-tez je wymienie bo che byc pewny na 100% tej kierownicy

 

Pozdrowki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.