Skocz do zawartości

kapusta75

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kapusta75

  • Urodziny 30.11.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 4.4 n62 2004 325KM

Osiągnięcia kapusta75

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. proste i logiczne jest to ze kolega sie wymadrza i jako pierwszy zszedl na droge klotni i wyzwisk.pierwszy oczernil moj nickname.jako pierwszy wyzwal od gowniarzy mimo ze wcale nie jest starszy odemnie.jest osoba, ktora nie pierwszy raz probuje byc madrzejsza niz inni na forum, przepraszam; glupio madra!sadzac ze cos wie.usuwalem posty poniewaz zle mi bylo z tym ze musialem na tak niski poziom konwersacji zejsc.szkoda mojego pisania i tego forum jesli sa takie osoby jak kolega OROLROB X5 czy jak go tam zwal.
  2. bez komentarza.poprostu ignoruje cie facet.burak i cwel jestes dla mnie.pajac drogowy.madry na forum.
  3. kapusta75

    28D6 error

    problem w tym ze ja niczego nie zmienialem.nie matowalem zadnego czujnika.mam ten blad od czasu kupn auta i nie wiem jak go rozgrysc.kodowalem ostatnio w e46 przeplywke wiec pogram da rade raczej i kabel tez. w x5 nie wymienialem nic a mam ten blad i nie wiem od czego jest.dzieki za podpowiedz ale nadal nie wiem czy to czujnik walu wymaga kodowania?to ten blad?
  4. witam.salvage w uk na 100% oznacza ze auto mialo trafic na zlom!wiec w innych krajach tez tak jest.ze ktos je z tamtad odzyskal to juz inna historia.byl po wypadku, pewnie dlatego nic nie pasuje.szkoda czasu, twoich pieniedzy i forum x5 na takie cos, w ktorym nic nie gra.450km w x5 porozrywa to autko.rozwali skrzynie, transfer box i pozostale elementy.kup sobie 4.4 lub 4.8 po lifcie lub 4.6 przed liftem i mocy ci nie zabraknie.kup cos co ma pewna przeszlosc.a ze to kosztuje.no niestety.jesli ktos dbal o autko to za nie chce dobra cene.pozdrawiam
  5. witam.historia zakonczyla sie wyzwiskami od olorob X5 .jesli kogos to interesuje prosze o kontakt na pw.
  6. wiec wymiana oleju w dyfrze, zarowno z przodu jak i z tylu nic nie daje.wymienione, przejechne 2k i nic.tak jak bylo nadal jest.mam juz nerwa na to bo u mnie to akurat przypada na predkos 90-110 na 6tym biegu(automat) a ta predkosc to akurat tyle ile sie po polskich drogach jezdzi.odnosnie odlaczenia przedniego mostu, to czy ie jest tak, ze jesli odepniemy wtyczke z motorku w reduktorze to mamy tylko na tyl naped(xdrive)?poszukujac rozwiazania znalazle na forach w usa ze po odpieciu wtyczki naped na tyl jest tylko(mowa o xdrive, nie wiem jak w przed liftowych),wiec aby ten przedni most wyeliminowac moze mozna, zamiast mechanicznie rozlanczac, odlaczyc wtyczke?jesli moge ja odlaczyc i nic sie nie stanie to zaraz pojde to zrobic i na jazde.co sadzicie?aha:pomocy w sprawie 28d6 error :D :D
  7. kapusta75

    28D6 error

    witam.panowie szukalem, nie znalazlem odpowiedzi.wiec mam powracajacy blad 28d6, ktory jak niektorzy twierdza jest od czujnika walu.wiec:po wykasowaniu bledu, wylaczeniu zaplonu. ponownym przekreceniu, bez odpalania, blad powraca.czujnik wymienilem.oczywiscie nic nie dalo.i teraz: w inpa to opisu nie ma o co chodzi a dis mowi ze brakuje jakiegos dme kodowania, ze nigdy nie bylo przeprowadzone.blad zawsze jest przy takim samym stanie licznika, bez zmian, mimo pokonywanych kilometrow.nie chcac czegos popsuc pytam o rade?czy ktos wie jak to rozwiazac?o jakie kodowanie chodzi dis?ze nigdy dme nie bylo kodowane?dziekuje za jakies naprowadzenie
  8. wiec odnosnie nowego oleju to panowie zobaczymy, poniewaz dwa dni temu zmienilem w przednim(co za dojscie) i w tylnym.zalalem castrolem.zanim to zrobilem dwa razy przeczyscilem, przeplukalem innym olejem.tak jeden dzien pojezdzilem.teraz jest nowy.jutro czeka mnie dluuuuga trasa do polski wiec zobaczymy czy cos dalo.ja u siebie slysze ewidentnie z przodu i dokladnie przy 2000rpm, juz 2200 nic nie ma.pamietam ze kiedys jechalem i nie bylo nic!buczalo i pewnego dnia przestalo!myslalem ze juz po problemie.niestety tylko jeden dzien to trwalo sic.. :mad2: ale jaka przyjemnosc byla z jazdy.wiec cos jest na temacie.a moze, tak gdybam sobie, moze jednym buczy bardziej od przodu a innym od tylu?:) :D :D .ja mam wyraznie z przodu.tak w polowie silnika jakby.moze to jak polos przechodzi przez silnik.moze tam.bynajmniej u mnie bo u kolegi wyzej byl to tylny most napewno.co sadzicie o tym: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=FB52&mospid=47742&btnr=31_0514&hg=31&fg=15
  9. wiem ze paru wlascicieli x5 nie ma tego buczenia.zreszta kolega wyzej napisal, ze po wymianie, nie sprecyzowal do konca czego buczenie ustalo.wiec jest cos co robi ten rezonans.ja to jakos od silnika slysze.czuje tez w podlodze.czasami jest bardzo cicho, prawie wcale, czasami huczy jak oszalaly.nerwy mam na to.u mnie najgorzej rowno 2000rpm.ja mam wrazenie ze na postoju jak przegazowuje i przechodzi silnik przez 2000rpm to slysze to.nie wiem jak u was.dziwne ze nie mozemy tego rozwiazac.a rozwiazanie moze byc kosztowne wiec nie bardzo wszystko wymieniac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.