Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w sobotę mój samochód tj bmw 320 D 136KM 2001rok zaczął szwankować a mianowicie nie wkręcał sie w obroty dalej jak 2000 i do tego strasznie kopcił na siwo, biało po diagnostyce okazało się, że:

usterka 72 regulacja przestawiacza wtrysku w pompie.

 

teraz pada pytanie gdzie z tym się ruszać by zrobić dobrze i tanio??

 

dla przypomnienia dla przypomnienia jestem z Radomia.

Opublikowano

a jakie są powody tego co mogło być przyczyną?? czy da się ją jeszcze ratować??

 

I następne pytanie czy warto pakować się w używaną pompę koszt ok 1000-1200zł czy lepiej odpuścić i naprawiać ??

Opublikowano
Nie straszcie kolegi na zapas. Koszt regeneracji jest zależny od tego co jest do roboty. Ja za uszczelnienie zapłaciłem 800 zł i dostałem gwarancję. Regeneracje robilem w Nadarzynie, ul. Graniczna. Mysle ze mozliwe byloby zapakowanie w paczce i przesłanie im.
Opublikowano
dziś się dowiedziałem cenę od 800 do 1800zl zależne od tego co będzie do zrobienia okaże się po wyciągnięciu pompy...
Opublikowano
Witam:) Dołącze sie do tematu,tez mam e46 320D i mój problem wyglada nastepujaco,auto gdy postoi 2 dni nie odpala trzeba krecic rozrusznikiem bardzo długo,jezeli stoi tylko noc to odpali lecz na samym poczatku nierowno pracuje przez jakies 5sekund i z wydechu wydobywa sie biały dym jak by paliwo sie nie spaliło do konca.Wymieniłem przewody przelewowe od wtrysków bo jeden ciekl i załorzyłem zawór zwrotny aby paliwo nie schodziło do baku.Dzis ponownie miałem dylemat z odpaleniem odpalił ale po wielkich mekach.Nadmieniam iz jak juz odpali to nie ma zadnych problemów i pali na dotyk i chodzi jak brzytwa.Na kompie nic nie pokazuje.Dzis od dołu zaówazyłem iz ropa nadal delikanie sie sączy co widac pod silnikiem.Nie mam juz pojecia co to moze byc? moze ktos z was miał take same objawy i mogłby cos doradzic??Prosze o pomoc i jakas rade.Z góry dziekuje i pozdrawiam.
Opublikowano
Kolego tomico masz rozszczelnioną pompę wtryskową skoro ropa się sączy, a zaworki zwrotne nie pomagają. Dla 100% pewności podjedź do mechanika niech stwierdzi skąd cieknie jak z pompy to masz odpowiedź, czeka cię regeneracja.
Opublikowano

witam kolego mam taki sam problem jak ty z pompa lecz mechanik ktory mi to bedzie robil idzie na urlop zamyka warsztat i musze czekac do 1 wrzesnia !! :(

 

rozpytywalem troche i kazdy radzi regenerowac stara pompe !!

 

 

a moze ktos zna kogos z Rzeszowa i by go polecil chodzi o naprawe pompy!!!!!!!!!!!!!! :shock:

Opublikowano
Dzieki wielkie,tak tez myslałem ale jeszcze jutro zobacze skad cieknie,znajomy mówił iz moze to byc przewód paliwowy,tam na tych złączkach plastikowych i jak powietrze sie dostanie to tak sie dzieje.A jezeli pompa to samo uszczelnienie?czy cała regeneracjia?nie wiem czy to bardzo skaplikowane ale sam bym spróbował bo troche sie znam napewno ja wymontuje samodzielnie ale nie wiem czy uszczelnianie jest bardzo skaplikowane?A moze ktos z was orietuje sie ile kosztuje uszczelnienie pompy?Z gory dziekuje za odpowiedz.Pozdrawiam
Opublikowano
Witam ponownie.Dzis byłem u znajomego,podnusł auto i widac było iz cieknie ropa z dolnej czesci pompy koło alternatora i miski olejowej jest tam sruba imbus trzymajaca pompe z silnikiem i z pod niej cieknie na łączeniu pompy z silnikiem.Moze ktos z wsa orietuje sie czy samo uszczelnienie wystarczy?czy trzeba regenerowac całą pompe?i gdzie najlepiej jestem z czestochowy moze ktos zna dobrego speca co sie tym zajmie.Prosze o pomoc i pozdrawiam
Opublikowano
Witam ponownie.Dzis byłem u znajomego,podnusł auto i widac było iz cieknie ropa z dolnej czesci pompy koło alternatora i miski olejowej jest tam sruba imbus trzymajaca pompe z silnikiem i z pod niej cieknie na łączeniu pompy z silnikiem.Moze ktos z wsa orietuje sie czy samo uszczelnienie wystarczy?czy trzeba regenerowac całą pompe?i gdzie najlepiej jestem z czestochowy moze ktos zna dobrego speca co sie tym zajmie.Prosze o pomoc i pozdrawiam

 

serwis BOSCH Góra, ul. Bugajska 18 -> http://www.gora.bosch-service.pl/

Opublikowano
A moze ktos wymieniał oringi w pompie samodzielnie?czy samo uszczelnienie jest bardzo skaplikowane?Dzis postaram sie samemu dostac sie do pompy i wymienic uszczelki,bo według mnie pompa chodzi ok,auto jak juz odpali chodzi idealnie.Prosił bym o opinie.Odnosnie serwisu bosh w czestochowie to opinie o nie nie sa rewelacyjne bardzo drodzy i brak profesjinalizmu-tak słyszałem od znajomych mechaników.Pozdrawiam i czekam na jakies wskazówki i pomoc w usunieciu usterki.
Opublikowano
Dziś od mechanika usłyszałem że moja pompa w środku jest cała podrdzewiała (podobno od paliwa choć to dziwne bo tankuje zazwyczaj na jednej stacji orlenu w moim mieście) i że to powinno być powodem zachowań auta... jutro dowiem się więcej to na pewno dam znać
Opublikowano
Kurcze ja to tak do konca mechanika niewierze,nieraz widziałem jak robia.Mam jednego kolege mechanika i powiedział mi iz postara sie uszczelnic mi ta pompe.Uszczelki 60zł komplet kosztuje i za robote wezmie góra 200 wiec troche w keszeni zostaje.Serwis pomp powiedział 1400zł Napisze jak upram sie z moim prolemem i jaki rezultat dało samo uszczelnienie.Moze obedzie sie bez serwisu.A propo na allegro znalazłem w myszkowie pompe z gwarancjią na 12 miesiecy w cenie 1250zł,wiec czy warto regenerowac?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam u mnie już po sprawie pompa wyczyszczona koszt 800zł auto śmiga lepiej niż przed naprawami i w ogóle jakby kucy przybyło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.