Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wymieniłem koło pasowe wału i po odpaleniu zaczęły skakać obroty, i włączyła się pomarańczowa kontrolka z wykrzyknikiem od DSP

pojechałem podłączyć pod komputer i wyświetliło dwa błędy:

czujnik obrotów silnika

zawór ciśnienia doładowania (sygnał niezrozumiały)

Po zresetowaniu wyświetlił sie:

czujnik obrotów silnika

pozycja wału korbowego

Obroty skaczą od około 700 do 900 gdy puszczam gaz, a podczas jazdy silnik nie ma takiej mocy jaką powinien mieć

 

Prosze o pomoc w diagnozie

czy czegoś nie podłączyłem ? Czy coś popsułem wymieniając koło pasowe ??

Z góry dzięki za odpowiedź

 

zapomniałem napisać że nie nie działa ekonomizer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.