Skocz do zawartości

320d dymi na biało... wywala olej przez bagnet pomocy....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Sprawa wygląda tak... Znajomy kupił e46 2003r m47n była dziura w misce wiec zmieniliśmy miskę i ją paliliśmy autko odpaliło super... równiutko pracował śilniczek ale patrzymy autko dymi na biało... dziwnie ciśnienie w komorze silnika... olewka mowie przejedziemy się... dalej to samo...:( zwaliłem glowice patrze a tuleja porysowana 3 od rozrządu... wyciągnąłem tłok... był wypalony, środkowy pierścień zapieczony... wiec kupił nowy tłok głowica do planowania szczelność... i wziąłem się za składanie.... wszystko złożyłem autko ładnie zapaliło a tu patrze dalej ciśnienie... jak wyciągniesz bagnet olej przez niego wylatuje... i w tej sytuacji już naprawde nie wiem o co chodzi... jak ktoś sie spotkał z takim przypadkiem dajcie znać... Edytowane przez jarek525d
Opublikowano
Własnie jest problem z właścicielem... gość nie kuma że trzeba filtry wymienić... i mówi ze to nie potrzebne... ale kazałem mu wyciągnąć odmę i odpalić, bo osobiście czasu nie miałem, i niby wszytko ok włożył odmę od drugiej i nie ma ciśnienia w komorze silnika... ale mówił przez tel ze jak się rozgrzeje silnik to dymi na biało cały czas... wiec nie wiem... może turbinka odmówiła jeszcze posłuszeństwa...
Opublikowano
Własnie jest problem z właścicielem... gość nie kuma że trzeba filtry wymienić... i mówi ze to nie potrzebne... ale kazałem mu wyciągnąć odmę i odpalić, bo osobiście czasu nie miałem, i niby wszytko ok włożył odmę od drugiej i nie ma ciśnienia w komorze silnika... ale mówił przez tel ze jak się rozgrzeje silnik to dymi na biało cały czas... wiec nie wiem... może turbinka odmówiła jeszcze posłuszeństwa...

Czy po zrzuceniu głowicy wymieniono uszczelkę ? A jak z płynem chłodzącym - nie ubywa przypadkiem ???

Opublikowano
TAk uszczelka była zminiona... pod glowica i od miski... juz nie ma cisnienia, dzisiaj znalazlem chwilke czsu i sam pojechalem to zobaczyc... jak sie rozgrzeje to slychać turbo jak sie zaciera... wkoncu zrozumial ze filtry sie zmienia i jutro bedzie dzwonil zamawial....
Opublikowano
Jeśli jechał po utracie oleju (zakładam, że dziura w misce spowodowała utratę oleju) to turbo ma do wymiany. Z mojego doświadczenia wynika, że wystarczy 100 m na wolnych obrotach i turbo mówi pa pa.
Opublikowano
właśnie nik tego nie wie czy jechał a raczej napewno nie;p bo auto mialo dzwona i przy dzwonie miska pękła... kupił autko za naprawde okazyjną cenę i na pierwszy rzut oka wydawało się naprawde wszystko ok... i to nie był mocny dzwon bo chłodnice lekko dostaly drążek kierowniczy i blotnik... nie wiem jak ta miska dostala... i to jeszcze przy samych sankach... dziura o wymiarach 1cm x 3cm wydaje mi się że ktoś nie mógł dać sobie rady z tym autem i je na ubezpieczenie wydzwonił... we francji zabierają auto automatycznie i kase dostajesz....
Opublikowano
dzisiaj dwoni właściciel tej 320 i mowi czy nie mam jakis opon bo juz skopcił te co były w tym aucie... i przestalo dymić... wiec juz sam nie wiem o co caman, normalnie bylo slychac zacierające się turbo;p
Opublikowano
z opon był później jak juz turbo sie rozchodziło....;p i conpact lata z dwojki kapcia pali;p

 

współczuję temu BMW właściciela...

Opublikowano
z opon był później jak juz turbo sie rozchodziło....;p i conpact lata z dwojki kapcia pali;p

 

współczuję temu BMW właściciela...

 

naprawde nie ma u niego lekko;p co chwile opony zmienia mysli ze ma 320d to juz jak m3 i sie tym tak wozi....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.