Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

Mam sekwencyjny wtrysk gazu i jak silnik jest zimny po przełączeniu na gaz nie pali mi na jeden cylinder, czasami nawet jak jest już ciepły to też nie chodzi równo. Gaziaże coś tam posprawdzali i twierdzą, że prawdopodobnie coś jest nie tak z którąś ceweką (świece są nowe). Na moją gadkę, że na benzynie wszystko jest w porządku odpowiadają, że gaz potrzebuje bardzo mocnej iskry i ze jak któraś cewka jast trochę walnięta to na bęzynie bedzie chodził idealnie natomiast na gazie może szwankować. Bardzo proszę o jakieś uwagi bo mam juz tego dosyć i zaczynam żałować dnia w którym zdecydowałem sie na gaz. Pomimo tego że jest to sekwencja nie chodzi to tak jak powinno a miało być tak pięknie. Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś wie ile może kosztować taka cewka nowa lub urzywana i czy jest sens bawić się w urzywki ?

Z góry dziękuję za wszystkie cenne spostrzeżenia.

Pozdrawiam.

Bartek

Opublikowano

Zamień cewki miejscami i sprawdź czy w dalszym ciągu ten cylinder nir pracuje (zimny kolektor wydechowy lub mokra świeca).

Świece choć nowe często potrafią paść po kilku minutach.

Cena cewki między 150-200zł nowa (ASO)

Opublikowano

Ja uczulam także na szczelność układu dolotowego powietrza a w szczególności w miejscach montażu wtrysku w kolektorze.

Bardzo nie podoba mi się to, że gazownicy podczas montażu wtrysku gazu nie demontują czasami kolektora ssącego, lecz na czas i siłę wiercą w nim na silniku

Opublikowano
Panowie mam pytanie czy to możliwe, że jak rano zapalam i jest wszystko zimne to cewka może nie działać poprawnie a jak trochę pojeżdzę i wszystko się rozgrzeje (również cewka) to już pracuje wszystko dobrze i pali na wszystkie cylindry. Zaznaczam, że nie pali na wszystkie na gazie. Natomiast jak przełącze na zimnym na benzynę to chodzi równiutko. Ręce mi opadają !

Pozdrawiam.

Bartek

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
U mnie jest dokladnie to samo, z tym ze jak jest bardzo zimno (<10'C) to na benzynie dlawi sie na niskich obrotach, a na gazie strasznie szarpie. Po lekkim nagrzaniu na benzynie OK, a na gazie dalej szarpie ale lzej... Tez podejrzewam cewki, ale nie mam tego jak sprawdzic ktora szwankuje.
Opublikowano
Panowie mam pytanie czy to możliwe, że jak rano zapalam i jest wszystko zimne to cewka może nie działać poprawnie a jak trochę pojeżdzę i wszystko się rozgrzeje (również cewka) to już pracuje wszystko dobrze i pali na wszystkie cylindry...

 

Być może po nocy osadza się gdzieś wilgoć i przez to cewka nie pracuje poprawnie (obwód WN zmyka się przez zmniejszoną rezystancję i znacznie spada jakość iskry na świecy). Po zagrzaniu wilgoć odparowuje i jest OK.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.