Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem niedawno E39 i koleś nie dał mi klucza do szpilek antykradzieżowych, i teraz mam problem z odkręceniem . Macie jakąś radę jak to odkręcić bez spawania? I mam jeszcze pytanie czy da się wyłączyć na stałe oświetlenie kabiny, ponieważ trochę wkurzające jest za każdym razem wyłączanie z guzika. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Opublikowano

Masz kowala w okolicy ? nagrzewasz pręt w palenisku aż do białego , podchodzisz do śruby , przykładasz , łubudu i masz klucz :) duże ryzyko zniszczeń (np. Opona) . To samo najpierw popróbuj ale zimnym prętem , parę razy puknąć i powinien odpuścić. Kolejna opcja to wizyta w ASO i dobranie klucza , jak nic nie dobierzesz to do dobrego sklepu motoryzacyjnego. Sprawdź też w skrzynce na narzędzia (na klapie bagażnika tam może się zawieruszyła)

 

co do spawania , to jak masz szpilki aluminiowe , to musisz załatwić pręt aluminiowy i spawać TIGiem

Kamil
Opublikowano
witam. ja w e61 nałożyłem ciasno kawałek rurki póżniej palnikiem do nagrzewania (acetylen) nagrzałem śrube ile sie dało i po ostygnieciu wykreciłem lekko wbitym imbusem.pozdrawiam
Opublikowano
Witam kupiłem niedawno E39 i koleś nie dał mi klucza do szpilek antykradzieżowych, i teraz mam problem z odkręceniem . Macie jakąś radę jak to odkręcić bez spawania? I mam jeszcze pytanie czy da się wyłączyć na stałe oświetlenie kabiny, ponieważ trochę wkurzające jest za każdym razem wyłączanie z guzika. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

 

Kup nasadke.Mozna dokupic(zakladam ze masz ori Bmw).To chyba najprostrze rozwiazanie.

Co do oswietlenia - przytrzymaj wcisniety przycisk oswietlenia przez kilka sekund (5-6) i juz.Oswietlenie kabiny nie bedzie sie wlaczalo przy kazdym otwarciu drzwi.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
Przerabialem to kilka dni temu. U mnie byl dodatkowy problem bo felgi sa aluminiowe i sroba siedzi gleboko. Wbilem klucz imbusowy na sile i bez problemu odkrecilem kazda szpilke.
Opublikowano
Też tak miałem, jedna sztuka, pojechałem do serwisu BMW wyszedł pan pudełeczkiem końcówek odkręciłem podziękowałem i po kłopocie.
Opublikowano

Ja próbowałem u siebie wykrętaków do śrub ale poszła tylko jedna z tyłu, na reszcie pękały wykrętaki.

Wasilij :mrgreen: w warsztacie nabił klucz nasadowy 16 i wykręcił wszystko za 20zł. Nie miałem ori zabezpieczenia z BMW, ale jakieś inne firmowe, w którym łeb był prawie okrągły.

Najlepiej wrzuć fotę zabezpieczenia kolego, to coś wymyślimy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dzięki za info .Znalazłem warsztat w którym mi odkręcili .Są specjalne klucze do tych śrub więc zakładanie ich nie ma sensu bo i złodziej je ma .Odkręcenie to 3min. bez pośpiechu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.