Skocz do zawartości

Problem z panelem klimatyzacji po zmianie silnika


adam112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kolega poprosił mnie o pomoc z jego E39. Sytuacja wygląda tak auto jest z 1998 i miało silnik 2.0 który zmieniono na 2.8 z 2001. Gdy podłączony jest panel klimatyzacji następuje rozładowanie akumulatora.Panel sprawdzony jest dobry.Szukam informacji , linków itp. gdzie poruszony był podobny temat lub wskazówek co można zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego poczytaj troszkę forum często przyczyną jest jeż

np ten temat viewtopic.php?f=72&t=140634&hilit=je%C5%BC

viewtopic.php?f=72&t=137595&hilit=je%C5%BC

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o tym jeżu, na razie rozważam czysto teoretycznie bo auto było już u kilku elektryków i nie mogli sobie z tym poradzić ale wszystko możliwe. Dziękuje za podpowiedź.Jutro będę walczył z tym autem to na pewno sprawdzę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Okazało się że kolega zamyka auto nie z centralnego zamka tylko mechanicznie i panel klimatyzacji jest w czuwaniu i bierze ok 0.3A a on ma słaby akumulator.Panel zasilany jest z tego samego wyjścia co podświtlenie schowka. Orientuje się ktoś jak długo jest utrzymywane zasilanie na schowek przy otwartym aucie.Czy też może może utrzymywane jest cały czas?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.