Skocz do zawartości

Problem z panelem klimatyzacji po zmianie silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kolega poprosił mnie o pomoc z jego E39. Sytuacja wygląda tak auto jest z 1998 i miało silnik 2.0 który zmieniono na 2.8 z 2001. Gdy podłączony jest panel klimatyzacji następuje rozładowanie akumulatora.Panel sprawdzony jest dobry.Szukam informacji , linków itp. gdzie poruszony był podobny temat lub wskazówek co można zrobić.

Opublikowano
Zapomniałem o tym jeżu, na razie rozważam czysto teoretycznie bo auto było już u kilku elektryków i nie mogli sobie z tym poradzić ale wszystko możliwe. Dziękuje za podpowiedź.Jutro będę walczył z tym autem to na pewno sprawdzę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się,że założyłeś już taki temat.

Koledzy już ci odpisują w tym temacie.

Nie wystarczy?

ec2Wze6.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Okazało się że kolega zamyka auto nie z centralnego zamka tylko mechanicznie i panel klimatyzacji jest w czuwaniu i bierze ok 0.3A a on ma słaby akumulator.Panel zasilany jest z tego samego wyjścia co podświtlenie schowka. Orientuje się ktoś jak długo jest utrzymywane zasilanie na schowek przy otwartym aucie.Czy też może może utrzymywane jest cały czas?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.